Nedidelis kreditas – nedidelei, bet veiksmingai reklamai

Asmeniniam verslui visada reikalingas galingas spyris į minkštąją, po kurio verslas pajuda iš vietos. Vieni tą spyrį pajunta pačiu blogiausiu metu ir blogiausiomis aplinkybėmis, kai atrodo, kad blogiau ir būti negali. Kitiems tas spyris gali būti visai malonus ir smagus. Mes pasisakome už smagųjį variantą – taiklią ir efektyvią reklamą. Deja, nemokamai tokios – nepasidarysite. Prireiks kelių šimtų ar poros tūkstančių litų, kad patrauktumėte dėmesį. Iš karto perspėjame – nereikia daryti taip, kaip vienas Šiaulių verslininkas, kuris ant savo mėsos parduotuvės vitrinos užklijavo pusnuogę moterį su rūkytu kumpiu ant peties – jis už tai gavo baudą. Tiesa, dėmesio per televiziją gavo tikrai daugiau, nei investavo į vitrinos apklijavimą, tad dabar jo parduotuvė žinoma ne tik šiauliečiams, bet ir visiems, kas atvažiuoja iš kitų Lietuvos vietų. Reklama veiksminga, bet buvo galima pagalvoti kažką ne tokio įžeidžiančio…

Reklamai sukurti reikalingi pinigai, kurių pastoviai nėra. Nesijaudinkite, nedidelis kreditas nepakeis jūsų gyvenimo taip, kaip pakeis veiksminga reklama. Kreditas gaunamas labai greitai, tik reikia užsiregistruoti patikimoje greitųjų kreditų bendrovėje. Aišku, reikia turėti ir nepriekaištingą skolinimosi istoriją (laiku būti atidavusiam visas skolas, nevėluoti su įmokomis ir t.t.)

Kreditas 2000 litų jums leis sukurti tiek interneto reklamą, tiek lauko reklamą. Deja, į spaudą ar televiziją su ja nepateksite. Vienkartinei radijo reklamos kampanijai tokios sumos pakaks taip pat. Dėl to reikia gerai įvertinti savo auditoriją ir galimybes. Kartais viena radijo kampanija gali būti labai veiksminga. Kartais reikia interneto puslapio ir šiek tiek lėšų AdWords reklamai, kad verslas suklestėtų. Kreditas tai padeda įgyvendinti.

Kodėl apsimoka skolintis? Jei reklama veiksminga, netruksite užsidirbti ir ją grąžinti. Dėl to reikia gerai viską apgalvoti, nes, jei reklama nebus veiksminga, kreditas gali tapti labai sunkia našta. Nešti ją reikės dar ilgai, todėl verslas gali nukentėti.

Mes esame interneto amžiuje, todėl dažniausiai tokie kreditai yra imami interneto svetainėms kurti ir reklamuoti. Pačią svetainę sukurti nėra sudėtinga. Kur kas sunkiau ją išreklamuoti. Tam gali tekti keletą mėnesius kantriai dirbti. Rezultatas internete pasimato ne iš karto. Nebent užsakote AdWords reklamą, kuri iš karto atveda suinteresuotus jūsų paslaugomis ar prekėmis žmones.

Nedarykite tik skubotų sprendimų, kad kreditas netaptų jūsų verslo duobkasiu. Taip nutikti gali, jei neefektyviai naudosite skolintas lėšas ir pasirinksite neteisingą reklamos kanalą, strategiją ar žinutę.

Ar vis dar efektyvi lauko reklama?

Šiuolaikiniai miestai tiesiog raibsta nuo reklamos. Kur tik pasuki žvilgsnį, pamatai įmantrų logotipą. Štai ir tentas, reklaminė iškaba nauja. Autobusų stotelėje persiskaitai apie artėjančius renginius, autobuse per televizorių sužinai apie vykstančias akcijas ir vaistų nuolaidas. O kur dar kiekvienos individualios parduotuvės iškabos, plakatai, lentos ir kita reklaminė atributika, kurios vienintėlis tikslas – įvilioti tave į vidų ir ką nors nusipirkti. Tačiau, kaip byloja liaudies išmintis, šuo ir kariamas pripranta. Tai ar nepripratome mes prie reklamos tiek, kad tiesiog jos nebepastebime?

Juk reklama yra verslo būdas komunikuoti su visuomene. Per reklamą sužinome, kur vyksta kokios akcijos. Išgirstame apie išpardavimus, naujus mobiliojo ryšio operatorių planus, renginių datas. Tai būdas naujai kompanijai prisistatyti ir padaryti pirmąjį įspūdį galimam ateities klientui. Tačiau kokia viso to prasmė, jei žmonės po truputį tampa abejingi ir akli reklamos atžvilgiu? Tiesa slypi tame, jog tai tik populiari nuomonė. Iš tiesų reklama dar ir kokia efektyvi, tačiau visuomenė mano, kad ne.

Pripažinkime, ne visiems žmonėms reikalingi, įdomūs ir naudingi tie patys produktai, ir nėra produkto, kuris būtų reikalingas visiems. Kompanijos tai supranta, todėl niekada nesitiki pritraukti visų gatvėje praeinančių žmonių. Kiekviena rimta įmonė turi rinkodaros skyrių, kurio tikslas – suformuoti tikslinę klientų auditoriją, t.y. konkrečią pirkėjų grupę, į kuriuos per reklamą taikysis minėtoji įmonė, norėdama parduoti savo produktą ar paslaugą.

Tarkime, jog esate vidutinio amžiaus žmogus. Turite šeimą, pastovų darbą, žodžiu, jūsų gyvenimas gana stabilus. Jei vieną dieną jūsų kelyje pasitaikys spalvingas reklaminis tentas, skelbiantis apie didelę nuolaidą galingam žaidimų kompiuteriui būsimiems studentams ir mokiniams, tai jūs važiuosit ir pravažiuosit. Toks tentas, net ir pakliuvęs į jūsų akiratį, nepaliks jokio pėdsako jūsų atmintyje. Ir neturėtų – šis reklaminis tentas skirtas ne jums. Jis buvo kurtas kitai auditorijai: jauno amžiaus individams, kurių gyvenimas tik prasideda. Jie neturi stabilių pajamų, todėl nuolaidos visada pritraukia jų akį. Neturi daug atsakomybių ar pareigų, todėl žaidimų kompiuteriai jiems gana patraukli prekė.

Štai ir visa paslaptis: mes manome, kad reklama neefektyvi, nes susidarome tokį įspūdį iš reklamų, kurio mums neaktualios. O tokių yra didžioji dauguma, tačiau niekada nesusimąstome, kai kokia nors į mus nutaikyta reklama ilgam išlieka pasąmonėje.

Ar vis dar populiarūs ir reikalingi reklaminiai stendai?

Įėję į parduotuvę dažnai atkreipiame dėmesį ne tik į prekes, jų pakuotes, bet taip pat nemažiau svarbu, kur ir kaip tos prekės išdėstytos. Šiuo atveju pasitarnauja reklaminiai stendai. Įmonės nori ir stengiasi, kad jų prekės būtų greičiau pastebėtos ir įvertintos, t.y. nupirktos.

Yra labai daug reklaminių stendų variantų. Galite rinktis skirtingas medžiagas, individualius dizainus arba tiesiog esamus šablonus. Viskas priklauso nuo turimų ir galimų skirti reklamos kampanijos lėšų bei noro sudominti klientus. Išskirtinis dizainas, t.y. reklaminio stendo maketas visuomet sudomins klientą ir tikėtina, kad jis tokią prekę įsidės į savo pirkinių krepšelį.

Apskritai reklaminiai stendai yra viena dažniausiai naudojamų reklamos formų. Suprantama, nes jie patogūs ir universalūs. Juos galite naudoti ir parduotuvėse, ir kavinėse, ir dalyvaudami tam tikruose renginiuose ar tiesiog reprezentuodami savo įmonę ir jos produkciją biure. Dar vienas būdas, kodėl verta įsigyti reklaminį stendą – šiuo metu itin aktyviai vykdomos akcijos ir nuolaidos ar jų kampanijos. Labai svarbu, kad reklaminiai stendai būtų pastatyti matomoje vietoje, kad už jo kliento akis greitai užkliūtų. Tam gali būti skirtos ir vietos šalia pastatų ar tiesiog kelio pakelėse. Žinoma, jeigu pasirenkamas nemažo formato reklaminis stendas, kuris montuojamas lauke, tuomet jam gali prireikti apšvietimo arba jis pats gali būti šviečiantis.

Jei rinksitės reklaminį stendą, reprezentuojantį tam tikrą paslaugą ar produktą, pastebėsite, kad jie gali būti vienpusiai arba dvipusiai. Savaime suprantama, kad pastarieji turės didesnį pasisekimą, nes tas pats žmogus gali pamatyti Jūsų reklamą net du kartus (pvz.: važiuodamas į darbą ir grįždamas namo atgal iš jo) arba du skirtingi žmonių srautai. Pasikartojančią žinutę žmonės žymiai greičiau įsimena, todėl taip pat gali nutikti ir su Jūsų įmonės pavadinimu, skelbiama akcija, pristatomu nauju produktu ar paprasčiausiai skelbiama naujove rinkoje.

Taigi atminkite, kad reklaminiai stendai yra ne tik labai populiari, bet ir ne mažiau veiksminga priemonė pristatyti ir reklamuoti produktus ar skelbti tam tikrą informaciją. O kokį reklaminį stendą pasirinkti, viskas priklauso nuo Jūsų finansinių galimybių ir turimos vizijos.