Kodėl SEO paslaugos naudingos verslui?

SEO paslaugosDaugiau organinio srauto

Kam tas organinis srautas? Siekiant didinti pardavimus, organinis „Google“ paieškos srautas dirba, kaip potencialių pirkėjų generavimo įrankis. Kiekvieną dieną tūkstančiai interneto vartotojų „Google“ paieškos sistemoje ieško produktų ar paslaugų. Ieško informacijos apie juos, bei kur nusipirkti. SEO paslaugos reikalingos, kuomet jūsų projektu reikia daugiau lankytojų ir tiesiog norite daugiau uždirbti. Kokios galimybės? Pagal „Google“ statistiką, galima daryti išvadą, kad paieškos sistema suteikia labai daug erdvės. Kiekvieną dieną yra sugalvojami nauji raktažodžių variantai, o tai reiškia, kad optimizavus projektą pagal tam tikrus raktažodžius, po kurio laiko norint dar daugiau naudos reikės atlikti organinio srauto analizę ir pridėti naujas raktažodžių variacijas.

Kokia nauda iš organinio srauto?

Gerai, turėsime daugiau organinio srauto ir kokia iš to nauda? Organinis paieškos sistemų srautas gali būti konvertuojamas į pardavimus t. y. Jūsų pelną. Tad nauda – didesnis pelnas. Iš šalies žiūrint, viskas atrodo gražiai, bet kaip visuomet tai tik aisbergo viršūnė. Visa problema, kaip viską įgyvendinti. SEO specialistai net tik sugeneruoja organinį srautą, bet ir gali atlikti projekto analizę, siekdami suprasti kodėl mažas konversijos procentas. Konversija – bendrai kalbant, kiek iš šimto naujų lankytojų virsta jūsų klientais. Jeigu SEO agentūra sugebėjo pritraukti didelį organinį srautą, ji turėtų ir pasirūpinti, kad jūs mokėtumėte jį išnaudoti, paversti pardavimais. Atliekant SEO paslaugas elektroninei parduotuvei svarbu užtikrinti ir žinoti su kokiais iššūkiais susiduria naujas lankytojas, kol nusiperka jūsų produktą.

Kaip didinti CTR?

Galima optimizuoti svetainę paieškos sistemos, turėti daug kokybiškų atgalinių nuorodų ir gerą turinį, bet jeigu jūsų puslapių meta, title aprašymai yra prastai parašyti, bus mažas CTR. Ką tai reiškia? Jūsų svetainė, tarkim, bus TOP 4 pozicijoje, bet paieškos vartotojai nespaus ant nuorodos ir nesužinos kas laukia pačioje svetainėje. CTR – reiškia paspaudimo procentą. SEO specialistai žino, kad svetainės atvaizdavimas paieškoje yra labai svarbu. Šiandien jūs turite išsiskirti iš 9 organinio srauto konkurentų, bei 4 TOP pozicijose esančių „Google Adwords“ skelbimų ir 1-2 paieškos apačioje esančių skelbimų. Bendroje sumoje jūs konkuruojate su daugiau nei 12 skirtingų projektų, tad tikrai vertą gilintis į meta, tilte rašymo subtilybes ir siekti didesnio CTR.

Nemokami skelbimai. Darbo paieška internete

Ieškantiems ir tikrai norintiems susirasti darbo vietą puki galimybė – nemokami darbo skelbimai internete. Kiek atidžiau panagrinėjus skelbimų lentas, nesunkiai pastebėsite, kad siūlančių darbo vietas yra kur kas daugiau nei ieškančių kur įsidarbinti. Štai pavyzdys:https://alioskelbimai.lt
Šioje svetainėje darbo vietų skaičius daugiau nei tris kartus lenkia pasiskelbusių ir norinčių susirasti darbą. Tai rodo, kad darbuotojai įgauna pranašumą prieš darbdavius.

Trūksta darbuotojų? Ieškok skelbimuose.
Anksčiau bedarbystės augimą lėmė didelė vidinė darbo jėgos konkurencija. Bet dabar galima sakyti viskas atsisuko veidrodiniu principu. Lietuvos verslas pradėjo stigti kvalifikuotos darbo jėgos. Darbuotojų trūkumą jaučia ir mažos ir stambios įmonės. Darbuotojų kaita yra natūralus procesas, kurį įtakoja ir demografiniai rodikliai ir socialinis požiūris. Reikia pastebėti, kad dėl inertiškumo stambios įmonės mažiau jaučia neigiamą šių rodiklių poveikį. Tačiau ir mažos ir didelės įmonės stengiasi šį vakumą kuo greičiau užpildyti. Viena iš pirmos pagalbos priemonių yra skelbimai internete. Skelbimus dėl darbo dažniau talpina vidutinio ir smulkaus verslo įmonės, kadangi dėl riboto biudžeto lengviau orientuotis į skelbimų portalus, kurie paslaugas, o ypač skelbimus apie darbo vietas teikia nemokamai. Didesnės įmonės gali sau leisti samdytis įdarbinimo ir atrankos agentūras, kurios už atitinkamą mokestį parenka keletą kandidatūrų.

Netenkina atlyginimas? Ieškok naujo darbo.
Ankčiau ar vėliau žmonės susiduria su problema kai išlaidos pasiekia kritinę ribą. Tuomet uždirbamų pinigų pradeda stigti net būtiniausiems dalykams. Vienas variantas derėtis su darbdaviu dėl algos pakėlimo, o kitas ieškotis naujos darbo vietos ir naujo darbdavio pagal skelbimus. Žinoma netekus darbo geriau kreiptis į darbo biržą, nes skelbimai tikrai nepadės gauti bedarbystės išmokų, tačiau jei jums tikrai reikia ne pašalpų o darbo, iš kurio galėtumėte išgyventi, geresnis pasirinkimas yra darbo skelbimų portalai. Juk palandžioti keletą minučių internete nieko nekainuoja ir tai puikus šansas susipažinti su darbo rinka. Tik renkantis skelbimų portalą, į kurį ruošiatės įkelti savo skelbimą, reikėtų atkreipti dėmesį, kad ne visi nemokami skelbimai yra kokybiški. Paradoksas, bet net ir darbdaviai į nemokamus portalus kartais nepasivargina išsamiau parašyti darbo pobūdį ir skelbimus talpina atsainiai. Tai toks darbdavys tikriausiai ir su darbuotoju elgsis panašiai. Kitas dalykas, kai darbdavys ieškodamas darbuotojo nepagaili kelių eurų įdėti skelbimą į mokamą, tačiau kokybišką portalą. Galima daryti išvadą, kad ir su darbuotoju elgsis pagarbiai, negailėdamas atlyginimo.

Skelbimai ne vien automobiliui ar butui parduoti.
Specializuoti skelbimų portalai turi keletą privalumų, nes juose lankosi tam tikra orientuota auditorija. Tačiau universalūs skelbimai taip pat gali būti naudingi. Tarkime ieškote kompiuterių specialisto. Patalpinate skelbimą į alioskelbimai.lt kategorijoje „siūlo darbą“. Tokiu atveju skelbimą gali pamatyti ir tie lankytojai, kurie ieško automobilio ar buto. O tuos, kurie dvejoja dėl savo darbo, patikimas darbo skelbimas gali padėti apsispręsti pakeisti darbdavį ar darbo sąlygas. Įdomu? Štai nuoroda:
https://alioskelbimai.lt/35-siulo-darba/skelbimai.html

Google AdWords pradžiamokslis: kas yra mokestis už paspaudimą?

Sparčiai populiarėjanti Google AdWords reklama yra vienas greičiausių, paprasčiausių ir produktyviausių būdų reklamuotis Google paieškos sistemoje. AdWords skelbimai rodomi drauge su kitais Google paieškos rezultatais ir užima geriausias pozicijas. Tinkamai parinkta Google reklama pasiekia itin didelę auditoriją ir padeda didinti verslo apimtis.

Svarbiausias AdWords tikslas yra skelbti reklaminius skelbimus, parenkant tinkamiausius raktinius žodžius, t. y. raktažodžius, atitinkančius klientų užklausas ir siūlomos produkcijos asortimentą. Interneto vartotojas, ieškantis jį dominančios paslaugos ar prekes, į Google paieškos laukelį suveda aktualią raktinę frazę, o Google sistema sugeneruoja šią užklausą atitinkančius rezultatus. Jei užklausa atitinka jūsų siūlomą produkciją, vartotojas mato jūsų reklaminį skelbimą. Tai viena efektyviausių reklamos priemonių, kadangi jūsų reklama nėra įkyri, t. y. ji rodoma tik suinteresuotiems vartotojams, besidomintiems jūsų paslaugomis ar prekėmis. Google AdWords leidžia naudoti įvairaus formato reklamą, kuri gali būti verčiama į skirtingas kalbas ir pritaikoma konkrečioms vietovėms.

Vienas svarbiausių AdWords privalumų yra patogi reklamos apmokėjimo sistema – jūs mokate ne už reklamos peržiūras, o už potencialių klientų paspaudimus ant reklaminių skelbimų. Įvertinus milžiniškus Google lankytojų srautus, jūs gaunate vertingą nemokamą reklamą, t. y. didėja jūsų įmonės ir prekinio ženklo žinomumas, formuojamas teigiamas bendrovės įvaizdis.

Mokesčio už paspaudimo kaina priklauso nuo daugybės atskirų rodiklių ir gali svyruoti nuo kelių centų iki kelių eurų. Nors Google AdWords paskyra gali būti tvarkoma savarankiškai, ekspertai rekomenduoja visais atvejais bendradarbiauti su internetinės rinkodaros specialistais, kurie padės parinkti tinkamiausius raktinius žodžius ir numatys efektyviausias reklamos įgyvendinimo priemones, analizuos statistinius duomenis ir ieškos naujų būdų numatytiems reklamos tikslams pasiekti. Reklamos agentūros užsidirba imdamos administravimo mokestį, kuris paprastai būna įskaičiuotas į galutinę paspaudimo kainą. Tiesa, daugelis reklamos agentūrų prašo papildomų mokesčių už AdWords paskyros sukūrimą ar naudojamų raktinių žodžių skaičių.

Vertinant Google reklamos privalumus, būtina atsižvelgti į tai, kad AdWords neturi minimalaus biudžeto reikalavimo, t. y. jūs patys nusprendžiate, kiek norite investuoti į reklamą. Išlaidos kontroliuojamos, numatant didžiausią dienos biudžetą, kurį bet kada galima keisti, t. y. priklausomai nuo pasiektų rezultatų, biudžetą galima didinti arba mažinti. Reikalui esant, biudžetas gali būti laikinai sustabdomas. Neišnaudoti pinigai niekur nedingsta – reklaminę kampaniją galima pratęsti arba biudžeto likutį palikti naujai kampanijai. Jei norite pajusti realią AdWords naudą, reklamai turėtumėte skirti tokį biudžetą, kuris padėtų atvesti bent 1 000 potencialių jūsų svetainės lankytojų.

 

Visiškas automobilių apklijavimas: ką būtina žinoti?

Automobilių apklijavimas įvairiais lipdukais, kurie dengia tam tikrus kėbulo defektus arba atlieka reklaminę funkciją, jau nieko nebenustebins, tačiau visiškas automobilių apklijavimas dar daug kam atrodo šiek tiek ekstremalu ir ekstravagantiška. Visgi, vis daugiau žmonių nori visiškai pakeisti savo automobilio spalvą ir suteikti jam išskirtinumo, todėl pabandysime atsakyti į pagrindinius klausimus, kurie gali iškilti, jei norite radikaliai pakeisti savo automobilio kėbulą.

Kodėl geriau rinktis automobilio apklijavimą, o ne perdažymą?

Automobilių perklijavimas kainuoja pigiau ir suteikia transporto priemonei išskirtinumo. Šiuo metu rinkoje yra itin platus plėvelių, kurios turi skirtingus efektus, kurių negalima išgauti dažant automobilį, pasirinkimas. Klijuojant plėvelę nereikia specialios dažymo kameros, procesas atliekamas greičiau, o automobilio detalėms yra suteikiama papildoma apsauga nuo kenksmingų aplinkos veiksnių. Be to, tai yra visiškai grįžtamasis procesas.

Kokie visiško automobilių apklijavimo minusai?

Didžiausias minusas – Regitros eilės. Pakeitus automobilio spalvą, per 15 dienų tai reikia užregistruoti Regitroje, kad vėliau neturėtumėte problemų su policijos pareigūnais.

Ar pasikeičia automobilio priežiūra po apklijavimo?

Ne, automobilis prižiūrimas, plaunamas ir valomas lygiai taip pat, kaip ir prieš apklijavimą.

Kiek trunka visiškas automobilio apklijavimas?

15-25 val., viskas priklauso nuo automobilio, jo sudėtingumo ir darbo specifikos. Be to, automobilį būtina paruošti šiai procedūrai: idealiai nuvalyti ir apdirbti specialiomis cheminėmis medžiagomis, kurios nekenkia automobilio dažams.

Kiek kainuoja visiškas automobilio apklijavimas?

Tai išties keblus klausimas, viskas priklauso nuo pasirinktos plėvelės gamintojo, kokybės bei darbo sudėtingumo. Tarkim, norint apklijuoti dvidurį BMW e30 automobilį ir jį paverti matiniu, gali tekti pakloti apie 300-450 eurų.

Ar galiu apklijuoti automobilį pats?

Galima pabandyti, tačiau būtina atminti, kad reklaminio lipduko užklijavimas ir visiškas automobilio apklijavimas yra du skirtingi dalykai. Tam reikia ne tik plėvelės, bet ir specialių įrankių ir patirties. Atminkite, kad skūpas moka du kartus, todėl šį darbą vertėtų patikėti tik profesionalams, kurie žino, ką daro.

Taigi, automobilių apklijavimas išties puikus būdas savo keturračiui žirgui suteikti išskirtinumo ir originalumo. Be to, galite būti tikras, kad būsite vienintelis, turintis tokį automobilį, nes save ir savo klientą gerbiantys meistrai niekada nedaro to paties projekto du kartus.

 

Seo paslaugų gidas: tinklapio projektavimas pagal seo reikalavimus ir naudingumą

Egzistuoja apie dvidešimt su seo susijusių arba artimų paslaugų. Kadangi nėra tam tikrų griežtų standartų, ta pati seo paslauga, užsakyta skirtingose įmonėse ar iš skirtingų specialistų, gali reikšti skirtingą reikalingų atlikti darbų sąrašą.

Kam skirtas tinklapio projektavimas pagal seo reikalavimus ir naudingumą (usability)?

Ši seo paslauga skirta pakankamai siauram ratui žmonių, kurie iš tikrųjų rimtai siekia populiarinti (reklamuoti) savo projektą. Paprastai tokie žmonės yra kompetetingi vadovai, marketingo direktoriai, pažengę optimizatoriai, suprantantys teisingos struktūros sukūrimo svarbą ir korektišką jos adaptaciją dizaine. Daugiau apie seo paslaugas skaitykite cia.

Kuo naudingas toks tinklapio projektavimas?

  • Suformuluoti tikslias užduotis prieš techniškai jas įgyvendinant, turint omenyje naudingumo ir Seo reikalavimus, nes toli gražu ne kiekvienas specialistas ir programuotojas yra susipažinę su Seo;
  • Mažina iteracijų skaičių ir išlaidų resursus, t.y. dizaino etape reikia vertinti tik vizualinį vaizdą, o programavimo etape reikia testuoti konkrečius bug‘us;
  • Skirtingai nuo standartinio optimizacijos būdo po tinklapio sukūrimo, nereikalauja „ramentų“ naudingumo ar tinklapio dizaino žalai;
  • Prognozuoti pakankamai tikslius rezultatus nuo tinklapio sukūrimo iki finalinių testavimo darbų ir iškart nustatyti sklaidos principus.

Tinklapio projektavimas. Kas tai?

Kaip paminėta aukščiau, tikslių seo paslaugų standartų nėra. Priklausomai nuo vykdytojo, tinklapio projektavimo rezultatai gali kardinaliai skirtis. Tinklapio projektavimo schema gali būti tokia:

Tinklapio struktūra

Tai intelektinis žemėlapis su visais tipinių tinklapio puslapių ryšiais ir logišku turiniu. Šis etapas paprastai vykdomas kontaktuojant su klientu. Taip prieinama bendros nuomonės apie projektą ir jo vykdymą. Šiame etape formuojamas galutinis tipinių puslapių sąrašas ir esminiai kiekvieno puslapio elementai.

Tipinių puslapių prototipų sukūrimas

Prototipas – tai schematinis puslapio atspindys. Čia atsižvelgiama į blokų, akcentų ir navigacijos išdėstymą. Beje, tai daugiau pastangų ir darbo reikalaujantis seo paslaugų etapas.

Techninis failas

Deja, bet ne viską įmanoma lakoniškai pavaizduoti maketuose. Pavyzdžiui, vieno ar kito bloko formavimo logika, funkcinės galimybės ir kiti dalykai sunkiai gali būti pavaizduoti. Tam kuriamas techninis failas, kuriame kaip tik ir aprašomi reikalavimai formoms, funkcionalumui ir kiti reikalavimai.

Kaip vykdomas tinklapio projektavimas?

Priklausomai nuo vykdytojo instrumentai gali būti visiškai skirtingi. Pavyzdžiui, tokie:

Tinklapio struktūra

Intelektinį žemėlapį galima sukurti mindmeister ir paskui eksploatuoti grafiniame faile. Beje, instrumentų intelektinio žemėlapio sukūrimui yra nemažai. Taigi tinklapio struktūra kuriama dialogo su klientu forma, analizuojant konkurentų struktūras, apklausą per wordstat.

Prototipai

Galima naudoti online-servisą cacoo. Čia taip pat egzistuoja begalė instrumentų, kuriais naudojantis galima realizuoti prototipus, pradedant dokumentais, baigiant sudėtingais interaktyviais prototipais. Instrumentų pasirinkimas xabr‘e: analizuojamas auditorijos portretas, stipriausi konkurentai, buvusi projektavimo patirtis, jei tinklapis egzistavo, tai analizuojama dabartinio tinklapio statistika.

„Povandeninės“ srovės

Į ką reikia atkreipti dėmesį renkantis seo paslaugų vykdytoją ir priimant sprendimą apie seo paslaugų užsakymą:

  • Kvalifikuotų vykdytojų nėra daug, nes seo paslaugų vykdytojas turi išmanyti ir Seo, ir naudingumą;
  • Aukšta kaina. Tokia seo paslauga pagal aprašymą ir negali būti pigi;
  • Tinka toli gražu ne visiems tinklapiams. Čia prisideda aukšta kaina ir projekto nestandartiškumas. Pavyzdžiui, jeigu kuriate įprastą blogą, tinklapio projektavimo jums tikrai nereikės;
  • Jei atiduosite tinklapį projektuoti ir po visko ieškosite žmogaus, kuris tinklapį nuolat prižiūrės, tai įmanomas projektuotojo ir nuolatinio optimizatoriaus požiūrių į tinklapio optimizaciją konfliktas. Todėl geriausia būtų, kad šie žmonės iš karto gautų vienas kito kontaktus, arba viskuo užsiimtų vienas žmogus;
  • Šis etapas reikalauja daug tiek vykdytojo, tiek ir kliento jėgų ir laiko. O be glaudaus dialogo kokybiško rezultato tikėtis neverta;
  • Reikalingos daugiau nei vidutinės žinios aktyviam dalyvavimui dialoge ir seo paslaugų paskirties suvokimui;

Reziumė

Ši seo paslauga įdomi ir siaurame paklausos rate, ir būtina stambiems projektams, siekiantiems tikslo be „ramentų“.

Kaip gaminamos lipnios etiketės

Šiandien norime supažindinti su nedaug žinoma, bet labai svarbia spaudos technologija – lipniomis etiketėmis ir jų spauda. Manote, kad daugiausiai spausdinama laikraščių ir žurnalų? Klystate. Jei paimtume, kiek popieriaus sunaudojama laikraščiams ir kiek etiketėms, iš karto taptų aišku, kad laikraščiams reikia labai nedaug popieriaus ir technologinių pajėgumų. Kur kas daugiau reikia milijonams etikečių spausdinimui.

Lipnios etiketės – tai tas spaudinys, kuris yra beveik nematomas, bet labai reikalingas. Jis yra ant kiekvieno jogurto indelio, alaus butelio, saldainių dėžutės ir t.t. Jau nekalbant apie papildomus lipdukus, kuriuose nurodoma kaina, atkreipiamas dėmesys į vykstančią akciją ir pateikiama sudėtis. Visa tai yra užklijuota naudojant specialias technologijas, kurias trumpai norėtume pristatyti.

Lipnios etiketės spausdinamos dažniausiai ant įvairios tekstūros popieriaus. Populiariausias – blizgus popierius, tačiau spausdinama ir ant matinio, terminio, itin ryškaus FLUOR popieriaus. Taip pat spausdinamos ant baltos spalvos ir permatomų plėvelių. Lipnios etiketės spausdinamos ir ant metalizuoto (folijuoto) popieriaus, dažniausiai aukso arba sidabro spalvos. Dydžiai – patys įvairiausi. Mažiausios etiketės yra vos centimetro pločio. Ant tokių dažniausiai rašoma pasikeitusi kaina, o lipdukai klijuojami rankomis ant tam tikrų prekių. Kai kur teko matyti tiesiog ranka užrašytas kainas ant tuščių etikečių. Tai buvo itin aktualu pereinamuoju laikotarpiu nuo lito prie euro.

Išskirti reikėtų ir klijus, kuriais klijuojamos etiketės pramoniniu būdu. Lipnios etiketės yra klijuojamos universaliais klijais, tačiau kai kurios pakuotės reikalauja netradicinių sprendimų, tad panaudojami specialūs klijai. Pavyzdžiui, naudojami specialūs klijai, skirti šaldytai produkcijai, kurie nebijo drėgmės ir žemos temperatūros. Stiprūs klijai yra naudojami tada, kai klijuojama ant drėgnų arba nelygių paviršių. Super stiprūs klijai naudojami grublėtiems paviršiams, pavyzdžiui, etiketėms ant padangų, plieninio tinklo, akmens imitacijų ir t.t. Super stipriems klijams yra ir antipodas – klijai, kurie lengvai nuimami, taip pat lengvai nuplaunami vandeniu. Tokie paprastai naudojami ant stiklinės taros,  kurią superka ir naudoja dar kartą.

Lipnios etiketės yra spausdinamos specialiomis spaudos mašinomis, ploteriuojami – iškertamos simetrinės ir asimetrinės formos etiketės. Maža to, jie suvyniojami į tam tikrų standartų ritinius, kad juos būtų galima įdėti į specialias klijavimo mašinas. Rankomis milijono etikečių juk neužklijuosi. Tai itin sudėtingas procesas, reikalaujantis ir technologijų, ir neordinarių sprendimų.

Nedidelis kreditas – nedidelei, bet veiksmingai reklamai

Asmeniniam verslui visada reikalingas galingas spyris į minkštąją, po kurio verslas pajuda iš vietos. Vieni tą spyrį pajunta pačiu blogiausiu metu ir blogiausiomis aplinkybėmis, kai atrodo, kad blogiau ir būti negali. Kitiems tas spyris gali būti visai malonus ir smagus. Mes pasisakome už smagųjį variantą – taiklią ir efektyvią reklamą. Deja, nemokamai tokios – nepasidarysite. Prireiks kelių šimtų ar poros tūkstančių litų, kad patrauktumėte dėmesį. Iš karto perspėjame – nereikia daryti taip, kaip vienas Šiaulių verslininkas, kuris ant savo mėsos parduotuvės vitrinos užklijavo pusnuogę moterį su rūkytu kumpiu ant peties – jis už tai gavo baudą. Tiesa, dėmesio per televiziją gavo tikrai daugiau, nei investavo į vitrinos apklijavimą, tad dabar jo parduotuvė žinoma ne tik šiauliečiams, bet ir visiems, kas atvažiuoja iš kitų Lietuvos vietų. Reklama veiksminga, bet buvo galima pagalvoti kažką ne tokio įžeidžiančio…

Reklamai sukurti reikalingi pinigai, kurių pastoviai nėra. Nesijaudinkite, nedidelis kreditas nepakeis jūsų gyvenimo taip, kaip pakeis veiksminga reklama. Kreditas gaunamas labai greitai, tik reikia užsiregistruoti patikimoje greitųjų kreditų bendrovėje. Aišku, reikia turėti ir nepriekaištingą skolinimosi istoriją (laiku būti atidavusiam visas skolas, nevėluoti su įmokomis ir t.t.)

Kreditas 2000 litų jums leis sukurti tiek interneto reklamą, tiek lauko reklamą. Deja, į spaudą ar televiziją su ja nepateksite. Vienkartinei radijo reklamos kampanijai tokios sumos pakaks taip pat. Dėl to reikia gerai įvertinti savo auditoriją ir galimybes. Kartais viena radijo kampanija gali būti labai veiksminga. Kartais reikia interneto puslapio ir šiek tiek lėšų AdWords reklamai, kad verslas suklestėtų. Kreditas tai padeda įgyvendinti.

Kodėl apsimoka skolintis? Jei reklama veiksminga, netruksite užsidirbti ir ją grąžinti. Dėl to reikia gerai viską apgalvoti, nes, jei reklama nebus veiksminga, kreditas gali tapti labai sunkia našta. Nešti ją reikės dar ilgai, todėl verslas gali nukentėti.

Mes esame interneto amžiuje, todėl dažniausiai tokie kreditai yra imami interneto svetainėms kurti ir reklamuoti. Pačią svetainę sukurti nėra sudėtinga. Kur kas sunkiau ją išreklamuoti. Tam gali tekti keletą mėnesius kantriai dirbti. Rezultatas internete pasimato ne iš karto. Nebent užsakote AdWords reklamą, kuri iš karto atveda suinteresuotus jūsų paslaugomis ar prekėmis žmones.

Nedarykite tik skubotų sprendimų, kad kreditas netaptų jūsų verslo duobkasiu. Taip nutikti gali, jei neefektyviai naudosite skolintas lėšas ir pasirinksite neteisingą reklamos kanalą, strategiją ar žinutę.

Google reklama – kad taptum matomas

Kiekvieną dieną internete susikuria šimtai, tūkstančiai interneto svetainių ir visos jos nori būti matomos, visi šių svetainių savininkai nori, kad jų puslapis būtų lengvai prieinamas potencialiems lankytojams. Geriausia to išeitis yra Google reklama, kurios pagalba paprasta reklamuoti savo svetainę atitinkamai žmonių auditorijai. Tačiau apie viską iš eilės.

Tikriausiai sunku būtų rasti žmogų, kuris nėra girdėjęs apie Google paieškos sistemą. Šiandien tai nepaprastai svarbi virtualios erdvės dalis, leidžianti vartotojui iš bet kurio pasaulio kampelio pasiekti ieškomą interneto turinį. Kiekvieną dieną šia paieškos sistema naudojasi neapsakomai didelis kiekis žmonių ir visi jie stengiasi rasti vienokios ar kitokios informacijos. Šiuo tikslu į paieškos laukelį yra įvedami atitinkami žodžių junginiai –  dar kitaip žinomi kaip raktažodžiai. Tačiau net ir toks paieškos procesas tikrai negarantuoja, kad jūsų šviežiai iškeptą internetinę svetainę internautas ras akimirksniu. Tam reikia kur kas daugiau laiko ir veiksmų.

Kad nauja svetainė būtų lengvai surandama Google paieškos sistemoje, turi praeiti nemažai laiko. Dabar yra atliekamos net ir tokių internetinių svetainių optimizavimo paslaugos, kad tik šie tinklapiai būtų lengviau indeksuojami paieškos sistemose. Bet kuriuo atveju visa tai atima daug laiko, o tokių paslaugų kainos dar ir brangiai kainuoja. Kam gaišti laiką, jei galima pasinaudoti tiesiogine Google reklama, kuri už atitinkamą mokestį pati bus pateikiama paieškos naudotojui. Tai patogu ir paprasta.

Google reklamos nauda yra akivaizdi, kadangi jos dėka tik susijusios paieškos metu bus rodoma reklama. Tai reiškia, jog jūsų reklamą matys tik tie žmonės, kurie ieškos tokios internetinės svetainės, kurią jūs jiems galite pasiūlyti. Tai nepaprastai puiki galimybė, leidžianti padidinti savo turimų klientų sąrašą verslo srityje. Potencialūs klientai bei galimi prekių pardavimai – puikūs reklamos rezultatai. Tai pasiekti yra visai nesunku, tačiau už reklamą reikės susimokėti.

Paieškos sistemose reklamuoti savo internetinį projektą yra naudinga, kadangi tai ženkliai padidina lankytojų srautą ir tuo pačių potencialių klientų skaičių. Google reklama padeda pasiekti aukštų rezultatų, todėl išmėginti šią galimybę tikrai vertėtų.

Kokie yra neteisėti kreditorių reikalavimai?

Ne paslaptis – paskolų rinkoje pasitaiko ne viena situacija, kai kredito gavėjas tampa nebepajėgus vykdyti savo įsipareigojimų. Tokiu atveju paskolų teikėjai imasi teisėtų priemonių, kad skola būtų gražinama pagal visas nustatytas sąlygas, tačiau ar visada visi reikalavimai yra teisiškai leistini? Kiekvienas prasiskolinęs asmuo, turi pasidomėti kokių priemonių gali imtis kredito teikėjai, o svarbiausia žinoti ko iš jų gali būti reikalaujama pagal šalyje galiojančius teisės aktus.

Kaip jau žinote – kreditorių veikla yra prižiūrima tam tikrų tarnybų, tačiau tai nepaneigia fakto, jog vis tiek pasitaiko itin nemalonių situacijų, kurių metu kreditoriaus reikalavimai prasilenkia su elementaria logika bei įstatymais. Vienas svarbiausių aspektų yra tas, jog palūkanos yra konkrečios ir nekeičiamos, jeigu kalbame apie vartojimo kreditą. Šiuo metu vartojimo kredito kaina turi būti nedidesnė nei 200 procentų per metus. Tai reiškia, jog ši riba galioja visiems paskolų teikėjams ir visai nesvarbu kokį teisinį statusą jie turi – ši riba galioja visiems be jokių išimčių. Paskolos teikėjas negali reikalaut mokėti didesnių palūkanų, o ir apskritai kiekvienoje greitųjų kreditų bendrovių svetainėje nematysite viršijančios šios ribos, nes paprasčiausiai iškart būtų sulaukta priežiūros institucijų dėmesio. Jeigu matote, kad paskolos sutartyje yra nurodomos palūkanos, viršijančios leistiną normą, tai nedelsiant kreipkitės į patį kreditorių, jog klaida būtų ištaisyta, jog jeigu vis dėlto pagal jį tai yra normalu – kreipkitės į atitinkamas institucijas.

Neretai paskolų teikėjai imasi itin drastiškų ir svarbiausia – neleistinų priemonių, siekiant atgauti savo pinigus. Viena iš jų – reikalavimas įkeisti turtą. Būtina pabrėžti – vartojimo kreditas yra suteikiamas be jokio turto įkeitimo ir jeigu sutarties sudarymo metu nebuvo tokio reikalavimo, tai ir mokumo galimybėms suprastėjus, jų negali atsirasti. Paprasčiausiai, joks kreditorius negali reikalauti įkeisti kažkokį turtą jeigu vėluojate grąžinti skolą. Toks reikalavimas yra pažeidžiantis vartotojų teises, o ir apskritai žvelgiant iš šalies, šis reikalavimas yra neadekvatus. Būtinai atsisakykite perleisti savo turtą, nes jo niekas negali reikalauti be teismo nuosprendžio.

Delspinigių suma yra apibrėžiama ties 0,05 proc. per dieną. Tai reiškia, jog jeigu jūs vėluojate grąžinti kreditą, tai paskolos teikėjas negali prašyti sumokėti didesnių delspinigių ar kitų netesybų negu ši procentinė išraiška, kuri skaičiuojama pagal suteiktą paskolos sumą. Jeigu pastebėjote, jog kreditorius imasi šių neleistinų veiksmų, tai tikrai nesėdėkite sudėję rankų ir priminkite jo pareigą laikytis mūsų šalyje galiojančių įstatymų.

Vienas dažniausiai pasitaikančių atvejų kai pasiskolinama iš neaiškių paskolų teikėjų tai – reikalavimas gražinti skolą į kito asmens sąskaitą. Jeigu jūs paskolą gavote iš vieno asmens, tai būtinai kredito sumą ir kitus sutartus mokesčius perveskite į tą pačią banko sąskaitą, iš kurios jums buvo pervesta paskolos suma, nes kitu atveju, kredito teikėjas galės įrodyti, jog jūs jam skolos iki šiol negrąžinote.

Nevenkite domėtis aktualia informacija, nes tik tokiu būdu apsisaugosite nuo žalingų finansinių sandorių ar įvairių neteisėtų kreditorių reikalavimų.

Kaip išsirinkti gerą fotografą?

Žinoma, šiais laikais fotoaparatu naudotis moka visi – juk fotografavimo funkciją dabar turi net telefonai. Tačiau kaip ir ne kiekvienas vairuotojas yra profesionalus lenktynininkas, taip ir ne kiekvienas, turintis fotoaparatą (geresnį ar blogesnį – nesvarbu), yra profesionalus fotografas. Ypatingoms progoms ir akimirkoms įamžinti mes samdome žmones, kuriems nuotraukų darymas yra profesija, aistra ir gyvenimo būdas. Tačiau kaip išsirinkti patikimą ir jūsų šventei tinkantį fotografą iš tokios galybės šios profesijos atstovų?

Visų pirma reikėtų žinoti, jog dažniausiai fotografai skirstomi į grupes pagal tai, kokioje sferoje jie specializuojasi. Vieni daro portretus, kiti fotografuoja vestuves, krikštynas ir gimtadienius, dar kiti – gamtą, architektūrą ar peizažus. Rinktis fotografą reikėtų pagal tai, kokiam tikslui ruošiatės jį samdyti. Jei vestuvėms ar krikštynoms, tuomet kažin ar jums tiks šunų parodas fotografuojantis specialistas.

Antra, prieš samdant konkretų fotografą visada reikėtų paprašyti jo pasidalinti ankščiau darytomis nuotraukomis, jei kitaip – darbų „krepšeliu“. Iš jo galėsite spręsti apie specialisto stilių, kokybę, kruopštumą, profesionalumą ir kitus kriterijus. Kartais fotografas gali būti tikrai patyręs, turintis aukštą reputaciją ir reitingą, tačiau tai nereiškia, kad jis jums tiks. Tik pažiūrėję į konkrečius darbus galėsite spręsti, ar jo stilius jums tinka ir patinka, ir ar norėtumėte, kad jūsų nuotraukos būtų tokios pačios.

Trečia, visada pasitikėkite buvusių klientų atsiliepimais, o ne paties specialisto pasakojimais. Fotografų skelbimai kartais gali labai gražiai apibūdinti situaciją, kuri realybėje nėra tokia jau graži. Paprašykite fotografo jo klientų kontaktų ir nepabijokite su jais susisiekti – taip galėsite išgirsti tikrą nuomonę iš pirmų lūpų. Jei fotografas spyriosis ir nenorės dalintis kontaktais, tuomet galite drąsiai manyti, kad jis nenori, jog jūs išgirstumėte, ką apie jį pasakys buvę klientai. Tai jau šį bei tą sako. Tikrai geras fotografas mielai leis jums šnekėtis su žmonėmis, kuriems teikė paslaugas. Juk teigiami atsiliepimai, vis dėlto, yra geriausia fotografų reklama.