Kodėl SEO paslaugos naudingos verslui?

SEO paslaugosDaugiau organinio srauto

Kam tas organinis srautas? Siekiant didinti pardavimus, organinis „Google“ paieškos srautas dirba, kaip potencialių pirkėjų generavimo įrankis. Kiekvieną dieną tūkstančiai interneto vartotojų „Google“ paieškos sistemoje ieško produktų ar paslaugų. Ieško informacijos apie juos, bei kur nusipirkti. SEO paslaugos reikalingos, kuomet jūsų projektu reikia daugiau lankytojų ir tiesiog norite daugiau uždirbti. Kokios galimybės? Pagal „Google“ statistiką, galima daryti išvadą, kad paieškos sistema suteikia labai daug erdvės. Kiekvieną dieną yra sugalvojami nauji raktažodžių variantai, o tai reiškia, kad optimizavus projektą pagal tam tikrus raktažodžius, po kurio laiko norint dar daugiau naudos reikės atlikti organinio srauto analizę ir pridėti naujas raktažodžių variacijas.

Kokia nauda iš organinio srauto?

Gerai, turėsime daugiau organinio srauto ir kokia iš to nauda? Organinis paieškos sistemų srautas gali būti konvertuojamas į pardavimus t. y. Jūsų pelną. Tad nauda – didesnis pelnas. Iš šalies žiūrint, viskas atrodo gražiai, bet kaip visuomet tai tik aisbergo viršūnė. Visa problema, kaip viską įgyvendinti. SEO specialistai net tik sugeneruoja organinį srautą, bet ir gali atlikti projekto analizę, siekdami suprasti kodėl mažas konversijos procentas. Konversija – bendrai kalbant, kiek iš šimto naujų lankytojų virsta jūsų klientais. Jeigu SEO agentūra sugebėjo pritraukti didelį organinį srautą, ji turėtų ir pasirūpinti, kad jūs mokėtumėte jį išnaudoti, paversti pardavimais. Atliekant SEO paslaugas elektroninei parduotuvei svarbu užtikrinti ir žinoti su kokiais iššūkiais susiduria naujas lankytojas, kol nusiperka jūsų produktą.

Kaip didinti CTR?

Galima optimizuoti svetainę paieškos sistemos, turėti daug kokybiškų atgalinių nuorodų ir gerą turinį, bet jeigu jūsų puslapių meta, title aprašymai yra prastai parašyti, bus mažas CTR. Ką tai reiškia? Jūsų svetainė, tarkim, bus TOP 4 pozicijoje, bet paieškos vartotojai nespaus ant nuorodos ir nesužinos kas laukia pačioje svetainėje. CTR – reiškia paspaudimo procentą. SEO specialistai žino, kad svetainės atvaizdavimas paieškoje yra labai svarbu. Šiandien jūs turite išsiskirti iš 9 organinio srauto konkurentų, bei 4 TOP pozicijose esančių „Google Adwords“ skelbimų ir 1-2 paieškos apačioje esančių skelbimų. Bendroje sumoje jūs konkuruojate su daugiau nei 12 skirtingų projektų, tad tikrai vertą gilintis į meta, tilte rašymo subtilybes ir siekti didesnio CTR.

Google AdWords pradžiamokslis: kas yra mokestis už paspaudimą?

Sparčiai populiarėjanti Google AdWords reklama yra vienas greičiausių, paprasčiausių ir produktyviausių būdų reklamuotis Google paieškos sistemoje. AdWords skelbimai rodomi drauge su kitais Google paieškos rezultatais ir užima geriausias pozicijas. Tinkamai parinkta Google reklama pasiekia itin didelę auditoriją ir padeda didinti verslo apimtis.

Svarbiausias AdWords tikslas yra skelbti reklaminius skelbimus, parenkant tinkamiausius raktinius žodžius, t. y. raktažodžius, atitinkančius klientų užklausas ir siūlomos produkcijos asortimentą. Interneto vartotojas, ieškantis jį dominančios paslaugos ar prekes, į Google paieškos laukelį suveda aktualią raktinę frazę, o Google sistema sugeneruoja šią užklausą atitinkančius rezultatus. Jei užklausa atitinka jūsų siūlomą produkciją, vartotojas mato jūsų reklaminį skelbimą. Tai viena efektyviausių reklamos priemonių, kadangi jūsų reklama nėra įkyri, t. y. ji rodoma tik suinteresuotiems vartotojams, besidomintiems jūsų paslaugomis ar prekėmis. Google AdWords leidžia naudoti įvairaus formato reklamą, kuri gali būti verčiama į skirtingas kalbas ir pritaikoma konkrečioms vietovėms.

Vienas svarbiausių AdWords privalumų yra patogi reklamos apmokėjimo sistema – jūs mokate ne už reklamos peržiūras, o už potencialių klientų paspaudimus ant reklaminių skelbimų. Įvertinus milžiniškus Google lankytojų srautus, jūs gaunate vertingą nemokamą reklamą, t. y. didėja jūsų įmonės ir prekinio ženklo žinomumas, formuojamas teigiamas bendrovės įvaizdis.

Mokesčio už paspaudimo kaina priklauso nuo daugybės atskirų rodiklių ir gali svyruoti nuo kelių centų iki kelių eurų. Nors Google AdWords paskyra gali būti tvarkoma savarankiškai, ekspertai rekomenduoja visais atvejais bendradarbiauti su internetinės rinkodaros specialistais, kurie padės parinkti tinkamiausius raktinius žodžius ir numatys efektyviausias reklamos įgyvendinimo priemones, analizuos statistinius duomenis ir ieškos naujų būdų numatytiems reklamos tikslams pasiekti. Reklamos agentūros užsidirba imdamos administravimo mokestį, kuris paprastai būna įskaičiuotas į galutinę paspaudimo kainą. Tiesa, daugelis reklamos agentūrų prašo papildomų mokesčių už AdWords paskyros sukūrimą ar naudojamų raktinių žodžių skaičių.

Vertinant Google reklamos privalumus, būtina atsižvelgti į tai, kad AdWords neturi minimalaus biudžeto reikalavimo, t. y. jūs patys nusprendžiate, kiek norite investuoti į reklamą. Išlaidos kontroliuojamos, numatant didžiausią dienos biudžetą, kurį bet kada galima keisti, t. y. priklausomai nuo pasiektų rezultatų, biudžetą galima didinti arba mažinti. Reikalui esant, biudžetas gali būti laikinai sustabdomas. Neišnaudoti pinigai niekur nedingsta – reklaminę kampaniją galima pratęsti arba biudžeto likutį palikti naujai kampanijai. Jei norite pajusti realią AdWords naudą, reklamai turėtumėte skirti tokį biudžetą, kuris padėtų atvesti bent 1 000 potencialių jūsų svetainės lankytojų.