Antsvorio atsikratymui – skrandžio formos transformacija

nutukimo gydymas

Nesunku įsivaizduoti, kokios mintys daugelį apninka žvelgiant į akivaizdžiai didelį antsvorį turinčius asmenis. Taip, dalis iš jų iš tiesų apsileido ir normalaus svorio neatgauna dėl valios trūkumo, tačiau kitiems antsvoris atsirado ne dėl nuolatinio rijimo (ligos, traumos, medikamentų šalutinis poveikis ir kitos, nuo mūsų nepriklausomos priežastys), o tokios tradicinės priemonės kaip dieta bei sportas nebėra pajėgios sugrąžinti normalaus svorio. Tokiu atveju rekomenduojama kreiptis į medikus ir pasidomėti, kuo padėti pajėgi šiuolaikinė medicina. Skrandžio sulankstymo operacijų – viena iš alternatyvų, rekomenduojamų šioje situacijoje.

Prieš pradedant kalbėti apie chirurginę pagalbą didelį antsvorį turintiems asmenims, būtina aptarti šio sukeliamas problemas. Kai žmogaus KMI gerokai nutolsta nuo normos ribų, žmogus susiduria ne tik su estetinėmis, bet ir rimtomis sveikatos problemomis. Žmogui sunku judėti fiziškai, o medicininė istorija pasipildo visomis įmanomomis diagnozėmis: cukrinis diabetas, sąnarių ligos, sutrikęs kraujospūdis, skundai dėl širdies veiklos problemų, akmenligė ir kita.

Skrandžio sulankstymo operacija – vienas naujausių chirurginio gydymo metodų, rekomenduojamas tiems asmenims, kuriems reikia atsikratyti didelio antsvorio ne tik dėl gyvenimo kokybės užtikrinimo, bet ir būtinybės pagerinti sveikatą ar užkirsti kelią potencialiems susirgimams. Per šią procedūrą, trunkančią nuo 40 minučių iki 2 valandų, mažinamas skrandžio tūris sustumiant sieneles į vidų. Skrandžio sulankstymo operacijos rezultatas – formą pakeitęs (kriaušės formos transformacija į šiaudelį) ir daugiau nei dvigubai sumažėjęs organas, talpinantis gerokai mažiau maisto. Nesunku suprasti, jog mažesnis skrandžio tūris tiesiogiai susijęs su sparčiu svorio kritimu: skrandžio sulankstymo operacija leidžia atsikratyti daugiau nei pusės prieš tai buvusio svorio per du metus.

Faktas, jog šios operacijos metu atliekama skrandžio formos transformacija nėra baigtinė (prireikus skrandžiui gali būti suteikiama pradinė forma), neabejotinai yra vienas iš aspektų, skatinančių ryžtis šiai chirurginei intervencijai. Negana to, į skrandį nėra talpinamas joks svetimkūnis, o ir mityba kontroliuojama proto ribose (tikrai nėra taip, jog asmuo po skrandžio operacijos bus priverstas maitintis vien skystomis tyrėmis). Asmenys, praėjus tam tikrai laikui po operacijos, džiaugiasi ne tik sumažėjusiu kilogramų „bagažu“, bet ir tokiomis stabilizavusiomis ligomis kaip diabetas ar padidėjęs kraujo spaudimas.

Kaip numesti svorį neįdedant daug pastangų?

Kiekvienas norime idealių kūno linijų. Vieniems nereikia įdėti jokių arba visai nedaug pastangų, tačiau kitiems net ir ilgos treniruotės nesuteikia beveik jokių matomų rezultatų. Numesti svorį nėra lengva užduotis ypač jei susikaupęs nemažas riebaliukų sluoksnis, tačiau esant dideliam norui ir įdedant daug pastangų viskas yra įmanoma, tačiau nereiktų pamiršti, kad be šių dviejų dalykų reikalingi yra sportas ir maisto derinimas. Svorio metimas tai ilgas ir alinantis darbas, kuris gali suteikti puikius rezultatus, kurių gali pavydėti kiekvienas.

Dažniausiai norime numesti svorį nuo pilvo. Taigi, kaip numesti svorį nuo pilvo? Yra vyraujanti nuomonė, kad metant svorį nuo pilvo padeda labiausiai atsilenkimai. Tai iš dalies yra tiesa, tačiau neužtenka tik atsilenkimų. Numesti svorį nuo šios kūno vietos būtina atlikti pratimus, kurie mažina riebalų kiekį, tam patariama atlikti pritupimus, atsispaudimus, kurie padeda sušildyti visą kūną, taip pat masažinio lanko sukimas mažina pilvo zonoje susikaupusius riebalus. Šį lanką reikėtų sukti apie 20 minučių.

O kaip gi numesti svorį nuo rankų? Tam gali padėti tik bendrai atliekami pratimai, nes atsispaudimai ar svarmenų kilnojimas tik sutvirtina rankose esančius raumenis, tačiau nesuplonina jų. Vienas iš variantų yra riebalų nusiurbimas.

Metant svorį vienas iš aktualiausių klausimų yra: Kaip numesti svorį po gimdymo? Kaip numesti svorį nesportuojant? Patariama valgyti mažesnėmis porcijomis, stenkitės lėčiau valgyti, taip pat gerkite daugiau vandens ir nevartokite alkoholio ir valgykite daug daržovių ir vaisių. Nepamirškite kuo daugiau judėti.

Kaip numesti svorį nuo šonų? Tam į pagalbą galima pasitelkti jogos, kardio treniruotes, atlikite įvairius pratimus, internete gausu patarimų kokie pratimai yra naudingausi, na o be sporto yra labai svarbu maisto derinimas.

Ir turbūt vienas paskutinių klausimų, kuris kamuoja daugelį tai kaip numesti svorį greitai arba kaip numesti svorį per savaitę? Tam galima rinktis dietas, kurių suteikti rezultatai dažniausiai būna trumpalaikiai. Todėl norint numesti svorį greitai yra patariama derinti varginančias treniruotes ir maistą, kuris turi daug įtakos organizmui ir žinoma nepamirškite vartoti daug skysčių.

Kiekvienam žmogui svorio metimas yra individualus dalykas. Kas vienam padėjo numesti didelį kiekį nereikalingo svorio kitam gali visiškai nepadėti. Todėl nereikėtų pasikliauti kitų išbandytais būdais, o geriau kreiptis į specialistus, kurie patars kaip pasiekti norimų rezultatų, nepakenkiant sveikatai.