Kodėl SEO paslaugos naudingos verslui?

SEO paslaugosDaugiau organinio srauto

Kam tas organinis srautas? Siekiant didinti pardavimus, organinis „Google“ paieškos srautas dirba, kaip potencialių pirkėjų generavimo įrankis. Kiekvieną dieną tūkstančiai interneto vartotojų „Google“ paieškos sistemoje ieško produktų ar paslaugų. Ieško informacijos apie juos, bei kur nusipirkti. SEO paslaugos reikalingos, kuomet jūsų projektu reikia daugiau lankytojų ir tiesiog norite daugiau uždirbti. Kokios galimybės? Pagal „Google“ statistiką, galima daryti išvadą, kad paieškos sistema suteikia labai daug erdvės. Kiekvieną dieną yra sugalvojami nauji raktažodžių variantai, o tai reiškia, kad optimizavus projektą pagal tam tikrus raktažodžius, po kurio laiko norint dar daugiau naudos reikės atlikti organinio srauto analizę ir pridėti naujas raktažodžių variacijas.

Kokia nauda iš organinio srauto?

Gerai, turėsime daugiau organinio srauto ir kokia iš to nauda? Organinis paieškos sistemų srautas gali būti konvertuojamas į pardavimus t. y. Jūsų pelną. Tad nauda – didesnis pelnas. Iš šalies žiūrint, viskas atrodo gražiai, bet kaip visuomet tai tik aisbergo viršūnė. Visa problema, kaip viską įgyvendinti. SEO specialistai net tik sugeneruoja organinį srautą, bet ir gali atlikti projekto analizę, siekdami suprasti kodėl mažas konversijos procentas. Konversija – bendrai kalbant, kiek iš šimto naujų lankytojų virsta jūsų klientais. Jeigu SEO agentūra sugebėjo pritraukti didelį organinį srautą, ji turėtų ir pasirūpinti, kad jūs mokėtumėte jį išnaudoti, paversti pardavimais. Atliekant SEO paslaugas elektroninei parduotuvei svarbu užtikrinti ir žinoti su kokiais iššūkiais susiduria naujas lankytojas, kol nusiperka jūsų produktą.

Kaip didinti CTR?

Galima optimizuoti svetainę paieškos sistemos, turėti daug kokybiškų atgalinių nuorodų ir gerą turinį, bet jeigu jūsų puslapių meta, title aprašymai yra prastai parašyti, bus mažas CTR. Ką tai reiškia? Jūsų svetainė, tarkim, bus TOP 4 pozicijoje, bet paieškos vartotojai nespaus ant nuorodos ir nesužinos kas laukia pačioje svetainėje. CTR – reiškia paspaudimo procentą. SEO specialistai žino, kad svetainės atvaizdavimas paieškoje yra labai svarbu. Šiandien jūs turite išsiskirti iš 9 organinio srauto konkurentų, bei 4 TOP pozicijose esančių „Google Adwords“ skelbimų ir 1-2 paieškos apačioje esančių skelbimų. Bendroje sumoje jūs konkuruojate su daugiau nei 12 skirtingų projektų, tad tikrai vertą gilintis į meta, tilte rašymo subtilybes ir siekti didesnio CTR.

Koks SEO tekstų rašytojas yra geras rašytojas?

Jūsų įmonės svetainei reikalingas geras ir įdomus turinys? Norite, kad Jūsų svetainė būtų randama paieškos sistemose? Norite sulaukti daugiau lankytojų ir dar daugiau pirkėjų? Jums reikalingas SEO tekstų rašytojas. Tai profesionalus asmuo, galintis padėti populiarinti Jūsų svetainę, kurdamas specialius paieškų sistemoms patinkančius tekstus. Galite pamanyti, kad SEO tekstai yra paprastas užsiėmimas, tačiau, kad būtų pasiektas geras rezultatas, reikia rinktis tik profesionalias ir kokybiškas SEO paslaugas. Kaip žinoti, ar internete rastas SEO rašytojas yra geras ir patikimas?

Patirtis

Pirmiausia, kiekvienas save gerbiantis rašytojas, siūlydamas savo paslaugas turi pasidalinti savo jau nudirbtais darbais. Tai gali būti jo tekstų pavyzdžiai, puslapių, kuriems jis kūrė tekstus adresai. Taip pat savo svetainėse rašytojai nuolat rašo naujus SEO tekstus, kuriuos galite skaityti ir vertinti jų rašymo kokybę. Manote, kad ne visi rašytojai nori dalintis savo darbais viešai? Visada galima paprašyti, kad toks žmogus atsiųstų savo tekstų pavyzdžių. Tačiau ar tai geras internetinių tekstų rašytojas, jei jo tekstų pavyzdžių nėra internete?

Kokybė

Prieš užsakant iš rašytojo tekstus, patartina pasiteirauti, ar jis kuria kokybiškus tekstus ar visiškus SEO. Jei Jums reikia SEO tekstų, kuriais norite užpildyti savo puslapį, patartina užsakyti kokybiško turinio tekstus, kuriuos labiau vertina Google paieškos sistemos. Taip ne tik užtikrinsite papildomų lankytojų per paieškos sistemas, tačiau ir išlaikysite savo svetainės gerą įvaizdį. Neverta pamiršti, kad kuo rašytojas labiau geba kurti kokybiškus tekstus, tuo daugiau papildomų lankytojų jis Jums gali pritraukti. Kadangi gero turinio tekstą visada malonu skaityti, o nuobodus tekstas gali skaitytojo ir „neužkabinti“.

Kaina

Vienas pagrindinių kriterijų, renkantis rašytoją, žinoma, yra kaina. Nuo ko ji priklauso? Dažniausiai nuo laiko, per kurį bus paruošiami Jūs tekstai ir nuo jų kokybės. Jei Jums paslaugų reikia itin greitai ir vos per kelias dienas Jūs jau norite gauti savo užsakymą, tikėtina, kad tekstų rašytojas už tai paprašys ir kiek didesnės sumos nei įprasta. Kada galima gauti nuolaidą? Dažniausiai tuomet, kai esate nuolatinis užsakovas. Rasti savo nuolatinį SEO tekstų rašytoją yra puikus būdas ne tik užtikrinti sau kokybiškesnes suteiktas paslaugas, bet ir šiokią tokią nuolaidą ar privilegijas.

Social Media arba socialinių tinklų rinkodara

Geri rinkodaros specialistai vadovaujasi principu, jog reikia ne tik koja kojon žengti su permainomis, tačiau gebėti numatyti ateities tendencijas ir visada būti laipteliu aukščiau nei kiti. Naudojami ne tik tokie tradiciniai rinkodaros „įrankiai“ kaip lauko reklamos, reklamos radijuje, televizijoje, spaudoje ar internete, tačiau žengiama ir į socialinių tinklų erdvę. Kalbame apie Social Media rinkodarą, kurią galima apibrėžti kaip rinkodarą socialiniuose tinkluose, turint tikslą plėsti potencialių klientų ratą.

Optimizavimo paieškos sistemoms specialistai iš SEOaudit tokio pobūdžio paslaugą ėmė teikti reaguodami į faktą, jog šiandien socialininiuose tinkluose (Facebook, Twitter, Youtube, Google+, LinkedIn), aktyviai dalyvauja ne tik jauni, tačiau vidutinio ar netgi vyresnio amžiaus asmenys, turintys skirtingą statusą visuomenėje bei užimantys įvairaus pobūdžio pareigas. Tad socialiniai tinklapiai yra puiki niša populiarinti siūlomas prekes ir paslaugas.

Kaip veikia Social Media rinkodara? Visų pirma, sukuriama paskyra socialiniame tinklapyje. Siekiant, jog būtum žinomas socialiniame tinklapyje, reikia pritraukti kuo daugiau žmonių, didinant taip vadinamą gerbėjų ratą. Viena iš galimybių to pasiekti – specialios programėlės, kurių dėka vis daugiau žmonių sužino apie užsakovo veiklą ir plačiau skleidžiama informacija. Sukurtas puslapis nefunkcionuos vien dėl jo egzistavimo fakto. Reikia žmones sudominti, išlaikyti ir vis skatinti sugrįžti. Dėl to publikuojama nauja informacija, gerbėjams teikiamas atgalinis ryšys – tai yra atsakinėjama į jų komentarus, aktyviai diskutuojama. Naudinga inicijuoti įvairiais akcijas bei konkursus, tuo siekiant pardavimo skatinimo.

Kalbant apie socialinių tinklų ir paieškos sistemų santykį, reikia pastebėti, jog kol kas jie didelės įtakos reitingavimui neturi. Vadinasi, nuo to, kaip aktyviai veikiama socialiniuose tinkluose, nepriklauso vieta paieškos sistemų reitinguose. Tačiau esminis socialinių tinklų privalumas yra tas, jog sudominus vieną asmenį, atsiranda didelė tikimybė, kad pastarasis pasidalins informaciją su panašius pomėgius turinčiais ir pritrauks kitus gerbėjus – potencialius klientus.

Prognozuojama, jog laikui bėgant socialinių  tinklų įtaką paieškos sistemoms labai išaugs. Tad jau šiandien vertėtų dirbti šioje srityje, nes rezultatai atsipirks su kaupu.