Virtualioje erdvėje egzistuoja ne viena internetinė parduotuvė. Vienose parduodamos konkrečios tematikos prekės, kitose stengiamasi aprėpti daugiau sričių. Pastebėtina, kad kai kurios parduotuvės atrodo patraukliai, o kitos sukelia atmestiną reakciją. Kas lemia nevienodą požiūrį į skirtingas internetines svetaines? Ir kas pritraukia pirkėjus?
Galima skirti keturis pagrindinius punktus, prisidedančius prie susidomėjimo internetine parduotuve. Tai puslapio dizainas, prekių aprašymų kokybė, kainos, pristatymo sąlygos.
Jei užsukus į tinklalapį jo virtuali aplinka atrodo chaotiškai, kyla nepasitikėjimas. Be to, apsunkinamas lankytojo kelias iki prekės įsigijimo. Juk svarbus kiekvienas mygtukas, kiekvienos funkcijos pateikimas. Dizaino tema aktuali ir atsižvelgiant į marketingo aspektus. Internetine parduotuve bus labiau susidomima ne tik tuomet, kai spalvos atitinka jūsų skonį. Ne mažesne reikšme pasižymi vartotojiškos spalvinės sąsajos. Taigi, tinkamai parinktas dizainas paprastą lankytoją gali paskatinti tapti pirkėju.
Antrasis minėtinas punktas, lemiantis internetinės parduotuvės patrauklumą, yra prekių aprašymai. Svarbi ne tik produkto nuotrauka, bet ir tekstas. Iš tiesų jis yra būtinybė – juk nepirksime tokio daikto, apie kurį nieko nežinome. Deja, lankantis virtualiose parduotuvėse išryškėja neigiama tendencija. Nemažai aprašymų atrodo tikrai nekokie. Vienuose randama gramatinių klaidų, kiti skubotai nukopijuoti nuo panašių prekių. Nepasitenkinimas klientą gali užplūsti tuomet, kai vietoje normalių lietuviškų sakinių aptinkamas automatinis vertinys. Tokiu atveju tekstas gali atrodyti maždaug taip: „Gera daiktas, kuris įsigyti jau dabar jūs. Puikus kokybė.“ Nė iš tolo neprimena normalios komunikacijos, tiesa? O štai kruopščiai sukurpti aprašymai – tikimybė, kad produktas bus nuperkamas.
Vienas svarbiausių aspektų ką nors renkantis yra kaina. Natūralu manyti, kad internete galima įsigyti pigesnių daiktų. Būtent geros kainos skatina pirkti. Žinoma, jeigu pridėjus pristatymo išlaidas galutinė suma gerokai šoktels į viršų, potencialus pirkėjas gali spustelti mygtuką „atgal“ ir ieškoti kitų parduotuvių.
Pristatymas – ne mažiau svarbus už visus prieš tai minėtus punktus. Kiekviena internetinė parduotuvė siūlo savas sąlygas. Pirkėjui patogiausia, jei galima rinktis iš kelių variantų. Tuomet prekė įsigyjama ne tik pigiai, bet ir greitai bei patogiai.
Tai tik keletas veiksnių, kuriuos tinkamai apgalvojus internetinė parduotuvė pritraukia pirkėjus ir skatina juos nuolat sugrįžti.