Daugiau organinio srauto
Kam tas organinis srautas? Siekiant didinti pardavimus, organinis „Google“ paieškos srautas dirba, kaip potencialių pirkėjų generavimo įrankis. Kiekvieną dieną tūkstančiai interneto vartotojų „Google“ paieškos sistemoje ieško produktų ar paslaugų. Ieško informacijos apie juos, bei kur nusipirkti. SEO paslaugos reikalingos, kuomet jūsų projektu reikia daugiau lankytojų ir tiesiog norite daugiau uždirbti. Kokios galimybės? Pagal „Google“ statistiką, galima daryti išvadą, kad paieškos sistema suteikia labai daug erdvės. Kiekvieną dieną yra sugalvojami nauji raktažodžių variantai, o tai reiškia, kad optimizavus projektą pagal tam tikrus raktažodžius, po kurio laiko norint dar daugiau naudos reikės atlikti organinio srauto analizę ir pridėti naujas raktažodžių variacijas.
Kokia nauda iš organinio srauto?
Gerai, turėsime daugiau organinio srauto ir kokia iš to nauda? Organinis paieškos sistemų srautas gali būti konvertuojamas į pardavimus t. y. Jūsų pelną. Tad nauda – didesnis pelnas. Iš šalies žiūrint, viskas atrodo gražiai, bet kaip visuomet tai tik aisbergo viršūnė. Visa problema, kaip viską įgyvendinti. SEO specialistai net tik sugeneruoja organinį srautą, bet ir gali atlikti projekto analizę, siekdami suprasti kodėl mažas konversijos procentas. Konversija – bendrai kalbant, kiek iš šimto naujų lankytojų virsta jūsų klientais. Jeigu SEO agentūra sugebėjo pritraukti didelį organinį srautą, ji turėtų ir pasirūpinti, kad jūs mokėtumėte jį išnaudoti, paversti pardavimais. Atliekant SEO paslaugas elektroninei parduotuvei svarbu užtikrinti ir žinoti su kokiais iššūkiais susiduria naujas lankytojas, kol nusiperka jūsų produktą.
Kaip didinti CTR?
Galima optimizuoti svetainę paieškos sistemos, turėti daug kokybiškų atgalinių nuorodų ir gerą turinį, bet jeigu jūsų puslapių meta, title aprašymai yra prastai parašyti, bus mažas CTR. Ką tai reiškia? Jūsų svetainė, tarkim, bus TOP 4 pozicijoje, bet paieškos vartotojai nespaus ant nuorodos ir nesužinos kas laukia pačioje svetainėje. CTR – reiškia paspaudimo procentą. SEO specialistai žino, kad svetainės atvaizdavimas paieškoje yra labai svarbu. Šiandien jūs turite išsiskirti iš 9 organinio srauto konkurentų, bei 4 TOP pozicijose esančių „Google Adwords“ skelbimų ir 1-2 paieškos apačioje esančių skelbimų. Bendroje sumoje jūs konkuruojate su daugiau nei 12 skirtingų projektų, tad tikrai vertą gilintis į meta, tilte rašymo subtilybes ir siekti didesnio CTR.