Tinkamai pasirinkta reklama gali padėti Jūsų verslui būti kur kas labiau matomu, girdimu ir tuo pačiu labiau perkamu, tad svarbu įvertinti kuo daugiau variantų, kad galiausiai rastas ne tik atitiktų lūkesčius, tačiau ir juos pranoktų.
Bene daugiausia dėmesio sulaukia Google reklama, kuri dažnai vadinama lydere skaitmeninio marketingo galimybėse. Aptarsime pačius pagrindinius niuansus, kuriuos turi žinoti visi planuojantys rinktis šią reklamą, kaip verslo puoselėjimo priemonę. Galiausiai, galbūt šis tekstas padės apsispręsti, ar šis reklamos tipas tinkamas Jūsų atveju.
Atitiktys, kurios gali padėti būti populiaresniu
Google reklama kokybiškai veikia tik tokiu atveju, kai jai parenkami tinkamiausi raktiniai žodžiai. Daugeliu atveju tai yra ne tik raktiniai žodžiai, tačiau net ir frazės, kuo jos yra tikslesnės – tuo didesnė tikimybė, kad Jus ras potencialiai paslaugas arba prekes perkantis klientas.
- Google reklamoje gali būti atliekama plati atitiktis, kurios metu taikoma tik tam tikra frazė arba raktiniai žodžiai, taip pat ir visi jų sinonimai, žinoma, net ir netaisyklingos rašybos atvejai.
- Beveik tiksli atitiktis yra dar viena galimybė. Tokiu atveju sinonimai jau nebėra taikomi. Visgi, tinka raktiniai žodžiai arba jų junginys, kuris yra skirtingais linksniais.
- Gali būti pasirenkama konkrečios frazės atitiktis. Šis atvejis yra bene dažniausias.
- Google reklamoje gali būti pasirenkama tiksli atitiktis.
- Galiausiai, pagal poreikius gali būti taikoma ir neigiama atitiktis, kurios tikslas taip pat padėti pasiekti tikslinius klientus.
Vaizdinės reklamos galimybės
Nors raktiniai žodžiai reklamoje yra labai svarbūs, tačiau vaizdinė reklama kuris skirta pritraukti klientus – taip pat labai svarbi. Joje turi dominuoti ne tik konkretūs raktiniai žodžiai, tačiau taip pat ir grafika, kuri sudomina.
Kadangi vis daugiau dėmesio sulaukia tokios reklamos, kurios atrodo patraukliai – verta skirti laiko bei dėmesio tinkamai reklamos išraiškai. Žinoma, geriausia nebandyti patiems kurti reklamų, jeigu neturite patirties grafikoje. Palikite darbus tiems, kurie geriausiai išmano smulkmenas ir garantuoja detalų tikslumą, žinoma, tuo pačiu ir patrauklumą.
Tinkama Google reklamos kaina
Bene daugiausia dėmesio sulaukia reklamos kaina, kuri kiekvienu atveju gali būti labai skirtinga. Išties, kai kurie kyla klausimas, kodėl vieni paspaudimai verti centų, o kiti net eurų? Tai priklauso Jūsų puslapio charakteristikų, taip pat nuo konkurencijos, tad geriausiai kainoraščius gali nusakyti specialistas.
Kuo frazė yra populiaresnė ir tuo pačiu tikslesnė – tuos jos kaina yra didesnė. Tačiau tuo pačiu galima geriau pasiekti galimus klientas, tad pati investicija – tikrai atsiperka.
Visada gerai informuoti reklamos administratorių – kokios yra jūsų finansinės galimybės. Tačiau tuo pačiu reikia naudotos jo rekomendacijomis.
Google reklamos tikslai
Taip pat reikia kuo detaliau įsivertinti – kokie tikslai yra Jūsų reklamos ir tu pačiu – ko tiksliai ta reklama yra siekiama. Kuo tiksliau žinosite ko Jums reikia – tuo paprasčiau surasite reikalingas priemones, kurios padėti pasiekti tuos tikslus. Vienu atveju bandoma tik padidinti pardavimus, kitu atveju reikalingas puslapio vardo žinomumo didinimas, gali būti siekiama geresnės reputacijos ir kt.
Kuo daugiau reklamų – tuo geriau
Google reklama yra viena iš galimybių. Tačiau norėdami pasiekti geriausią rezultatą – turite derinti bent jau kelias skirtingas reklamos galimybes. Šiuo atveju greta Google AdWords puikiai tinka ir SEO paslaugos, šiuo metu labai mėgstama Youtube reklama, galiausiai, kitos smulkmenos, kurios leis džiaugtis ilgalaikiu rezultatu.
Parengta pagal skaitmeninės rinkodaros agentūros FAD pranešimą spaudai.