Social Media arba socialinių tinklų rinkodara

Geri rinkodaros specialistai vadovaujasi principu, jog reikia ne tik koja kojon žengti su permainomis, tačiau gebėti numatyti ateities tendencijas ir visada būti laipteliu aukščiau nei kiti. Naudojami ne tik tokie tradiciniai rinkodaros „įrankiai“ kaip lauko reklamos, reklamos radijuje, televizijoje, spaudoje ar internete, tačiau žengiama ir į socialinių tinklų erdvę. Kalbame apie Social Media rinkodarą, kurią galima apibrėžti kaip rinkodarą socialiniuose tinkluose, turint tikslą plėsti potencialių klientų ratą.

Optimizavimo paieškos sistemoms specialistai iš SEOaudit tokio pobūdžio paslaugą ėmė teikti reaguodami į faktą, jog šiandien socialininiuose tinkluose (Facebook, Twitter, Youtube, Google+, LinkedIn), aktyviai dalyvauja ne tik jauni, tačiau vidutinio ar netgi vyresnio amžiaus asmenys, turintys skirtingą statusą visuomenėje bei užimantys įvairaus pobūdžio pareigas. Tad socialiniai tinklapiai yra puiki niša populiarinti siūlomas prekes ir paslaugas.

Kaip veikia Social Media rinkodara? Visų pirma, sukuriama paskyra socialiniame tinklapyje. Siekiant, jog būtum žinomas socialiniame tinklapyje, reikia pritraukti kuo daugiau žmonių, didinant taip vadinamą gerbėjų ratą. Viena iš galimybių to pasiekti – specialios programėlės, kurių dėka vis daugiau žmonių sužino apie užsakovo veiklą ir plačiau skleidžiama informacija. Sukurtas puslapis nefunkcionuos vien dėl jo egzistavimo fakto. Reikia žmones sudominti, išlaikyti ir vis skatinti sugrįžti. Dėl to publikuojama nauja informacija, gerbėjams teikiamas atgalinis ryšys – tai yra atsakinėjama į jų komentarus, aktyviai diskutuojama. Naudinga inicijuoti įvairiais akcijas bei konkursus, tuo siekiant pardavimo skatinimo.

Kalbant apie socialinių tinklų ir paieškos sistemų santykį, reikia pastebėti, jog kol kas jie didelės įtakos reitingavimui neturi. Vadinasi, nuo to, kaip aktyviai veikiama socialiniuose tinkluose, nepriklauso vieta paieškos sistemų reitinguose. Tačiau esminis socialinių tinklų privalumas yra tas, jog sudominus vieną asmenį, atsiranda didelė tikimybė, kad pastarasis pasidalins informaciją su panašius pomėgius turinčiais ir pritrauks kitus gerbėjus – potencialius klientus.

Prognozuojama, jog laikui bėgant socialinių  tinklų įtaką paieškos sistemoms labai išaugs. Tad jau šiandien vertėtų dirbti šioje srityje, nes rezultatai atsipirks su kaupu.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.