Google AdWords pradžiamokslis: kas yra mokestis už paspaudimą?

Sparčiai populiarėjanti Google AdWords reklama yra vienas greičiausių, paprasčiausių ir produktyviausių būdų reklamuotis Google paieškos sistemoje. AdWords skelbimai rodomi drauge su kitais Google paieškos rezultatais ir užima geriausias pozicijas. Tinkamai parinkta Google reklama pasiekia itin didelę auditoriją ir padeda didinti verslo apimtis.

Svarbiausias AdWords tikslas yra skelbti reklaminius skelbimus, parenkant tinkamiausius raktinius žodžius, t. y. raktažodžius, atitinkančius klientų užklausas ir siūlomos produkcijos asortimentą. Interneto vartotojas, ieškantis jį dominančios paslaugos ar prekes, į Google paieškos laukelį suveda aktualią raktinę frazę, o Google sistema sugeneruoja šią užklausą atitinkančius rezultatus. Jei užklausa atitinka jūsų siūlomą produkciją, vartotojas mato jūsų reklaminį skelbimą. Tai viena efektyviausių reklamos priemonių, kadangi jūsų reklama nėra įkyri, t. y. ji rodoma tik suinteresuotiems vartotojams, besidomintiems jūsų paslaugomis ar prekėmis. Google AdWords leidžia naudoti įvairaus formato reklamą, kuri gali būti verčiama į skirtingas kalbas ir pritaikoma konkrečioms vietovėms.

Vienas svarbiausių AdWords privalumų yra patogi reklamos apmokėjimo sistema – jūs mokate ne už reklamos peržiūras, o už potencialių klientų paspaudimus ant reklaminių skelbimų. Įvertinus milžiniškus Google lankytojų srautus, jūs gaunate vertingą nemokamą reklamą, t. y. didėja jūsų įmonės ir prekinio ženklo žinomumas, formuojamas teigiamas bendrovės įvaizdis.

Mokesčio už paspaudimo kaina priklauso nuo daugybės atskirų rodiklių ir gali svyruoti nuo kelių centų iki kelių eurų. Nors Google AdWords paskyra gali būti tvarkoma savarankiškai, ekspertai rekomenduoja visais atvejais bendradarbiauti su internetinės rinkodaros specialistais, kurie padės parinkti tinkamiausius raktinius žodžius ir numatys efektyviausias reklamos įgyvendinimo priemones, analizuos statistinius duomenis ir ieškos naujų būdų numatytiems reklamos tikslams pasiekti. Reklamos agentūros užsidirba imdamos administravimo mokestį, kuris paprastai būna įskaičiuotas į galutinę paspaudimo kainą. Tiesa, daugelis reklamos agentūrų prašo papildomų mokesčių už AdWords paskyros sukūrimą ar naudojamų raktinių žodžių skaičių.

Vertinant Google reklamos privalumus, būtina atsižvelgti į tai, kad AdWords neturi minimalaus biudžeto reikalavimo, t. y. jūs patys nusprendžiate, kiek norite investuoti į reklamą. Išlaidos kontroliuojamos, numatant didžiausią dienos biudžetą, kurį bet kada galima keisti, t. y. priklausomai nuo pasiektų rezultatų, biudžetą galima didinti arba mažinti. Reikalui esant, biudžetas gali būti laikinai sustabdomas. Neišnaudoti pinigai niekur nedingsta – reklaminę kampaniją galima pratęsti arba biudžeto likutį palikti naujai kampanijai. Jei norite pajusti realią AdWords naudą, reklamai turėtumėte skirti tokį biudžetą, kuris padėtų atvesti bent 1 000 potencialių jūsų svetainės lankytojų.

 

Google reklama – kad taptum matomas

Kiekvieną dieną internete susikuria šimtai, tūkstančiai interneto svetainių ir visos jos nori būti matomos, visi šių svetainių savininkai nori, kad jų puslapis būtų lengvai prieinamas potencialiems lankytojams. Geriausia to išeitis yra Google reklama, kurios pagalba paprasta reklamuoti savo svetainę atitinkamai žmonių auditorijai. Tačiau apie viską iš eilės.

Tikriausiai sunku būtų rasti žmogų, kuris nėra girdėjęs apie Google paieškos sistemą. Šiandien tai nepaprastai svarbi virtualios erdvės dalis, leidžianti vartotojui iš bet kurio pasaulio kampelio pasiekti ieškomą interneto turinį. Kiekvieną dieną šia paieškos sistema naudojasi neapsakomai didelis kiekis žmonių ir visi jie stengiasi rasti vienokios ar kitokios informacijos. Šiuo tikslu į paieškos laukelį yra įvedami atitinkami žodžių junginiai –  dar kitaip žinomi kaip raktažodžiai. Tačiau net ir toks paieškos procesas tikrai negarantuoja, kad jūsų šviežiai iškeptą internetinę svetainę internautas ras akimirksniu. Tam reikia kur kas daugiau laiko ir veiksmų.

Kad nauja svetainė būtų lengvai surandama Google paieškos sistemoje, turi praeiti nemažai laiko. Dabar yra atliekamos net ir tokių internetinių svetainių optimizavimo paslaugos, kad tik šie tinklapiai būtų lengviau indeksuojami paieškos sistemose. Bet kuriuo atveju visa tai atima daug laiko, o tokių paslaugų kainos dar ir brangiai kainuoja. Kam gaišti laiką, jei galima pasinaudoti tiesiogine Google reklama, kuri už atitinkamą mokestį pati bus pateikiama paieškos naudotojui. Tai patogu ir paprasta.

Google reklamos nauda yra akivaizdi, kadangi jos dėka tik susijusios paieškos metu bus rodoma reklama. Tai reiškia, jog jūsų reklamą matys tik tie žmonės, kurie ieškos tokios internetinės svetainės, kurią jūs jiems galite pasiūlyti. Tai nepaprastai puiki galimybė, leidžianti padidinti savo turimų klientų sąrašą verslo srityje. Potencialūs klientai bei galimi prekių pardavimai – puikūs reklamos rezultatai. Tai pasiekti yra visai nesunku, tačiau už reklamą reikės susimokėti.

Paieškos sistemose reklamuoti savo internetinį projektą yra naudinga, kadangi tai ženkliai padidina lankytojų srautą ir tuo pačių potencialių klientų skaičių. Google reklama padeda pasiekti aukštų rezultatų, todėl išmėginti šią galimybę tikrai vertėtų.