L-karnitinas: kam jo reikia ir ką apie jį žinome?

l-karnitinasŠiais laikais  norint būti sveiku ir laimingu žmogumi – reikia skirti kuo daugiau dėmesio sveikatai. Žinoma, greta jos žmonės aktyviai užsiima sportu, kadangi daugelis mediku tvirtina, kad tai tiesiausias kelias į sėkmę. Kadangi gauti reikalingas medžiagas iš maisto šiais laikais gana sunku, natūralu, kad žmonės vartoja papildus, kurių paskirtis yra užpildyti spragas.

L-karnitinas buvo atrastas XX amžiuje. Prie jo paieškų ir naudos daugiausia prisidėjo rusų mokslininkai, kurie aiškinosi, kodėl l-karnitinas yra toks reikalingas. Kadangi anuomet reikalinga medžiaga buvo gaunama tik iš mėsos, jog pagaminimo kaštai buvo gana dideli. Galima pasidžiaugti, kad šiuo metu ši medžiaga yra gana greitai ir paprastai pagaminama, tad kiekvienas norintis gyventi sveikai – gali taip ir gyventi.

L-karnitinas šiuo metu yra gana plačiai išnagrinėta medžiaga.

  • Ši medžiaga yra natūraliai besigaminanti žmogaus raumenyse, tad rasti jos kituose maisto produktuose yra gana sunku. Šiek tiek kiekių galima rasti vaisiuose bei daržovėse, taip pat ir kiaušiniuose. Tačiau kiekiai labai maži, o įsisavinti medžiagas organizmui gana sunku. Būtent tam ir reikalingi medicininiai papildai.
  • Kadangi šiais laikais yra gana sunku apibrėžti, kad yra vitaminai, sunku ir atsakyti ar ši medžiaga yra. Galbūt paprasčiau galima būtų sakyti, kad tai papildas, kuris reikalingas ne tik tiems, kurie aktyviai sportuoja, tačiau ir tiems, kurie nori gyventi sveikai. Aprūpinti savo organizmą natūraliai iš gamtos yra sunku, tad šiuolaikinė medicina stengiasi panaikinti šią problemą.
  • L-karnitinas yra medžiaga, kuri ne tik padeda palaikyti organizmo veiklą, raumenų balansą, tačiau taip pat ir garantuoti, kad žmogus turės jėgų, energijos. Galbūt todėl ši medžiaga yra tokia paplitusi tarp sportininkų, kurie stengiasi kuo natūralesniais būdais užsiauginti raumenis.
  • Ši medžiaga taip pat padeda sustiprinti širdelę, o ji yra pats svarbiausias ir ištvermingiausias žmogaus organas. Norint, kad jai nekiltų problemų funkcionuojant – reikia ją aprūpinti reikalingomis medžiagomis.
  • Psichologai tikina, kad L-karnitinas yra labai naudingas siekiant sutvarkyti savo psichinę būsena, labai dažnai šios medžiagos papildai rekomenduojami tiems, kurie patiria stresą, taip pat ir juos kankina nemiga. Kartais šis paprastas papildas gali sugrąžinti gyvenimo jėgas, tad prieš gerdami vaistus pirmiausia pabandykite praturtinti organizmą reikalingais papildais.
  • Dar vienas svarbi žmonių grupė, kuriai ši medžiaga yra labai naudinga ir reikalinga – nėščios arba žindančios moterys. Augindamos vaiką savo kūne jos praranda labai daug naudingų bei reikalingų medžiagų. Jas gali gauti kartu su papildais.
  • Ši medžiaga turi ne tik vitamino B, tačiau ir geležies, kuris reikalingas vegetarams bei veganams. Jeigu renkatės augalinę mitybą – tokiu atveju rekomenduojame įsigyti kokybiškus papildus, kurie leis Jūsų organizmui kur kas geriau jaustis.

L-karnitas gali padėti susitvarkyti su daugeliu įvairiausių ligų. Vietoj to, kad gertumėte vaistus, kur kas paprasčiau savo mitybą papildyti vitaminais bei papildais. Žinoma, gana sunku nuspręsti, kada Jums reikia būtent šios medžiagos, tad rekomenduojame paprasčiausiai ją gerti reguliariai, kad organizmui niekada netrūktų.

Kuomet Jums trūksta šios medžiagos, dažniausiai organizmas apie tai signalizuoja šiais simptomais:

  • Labai sunkiai atsigaunate po intensyvių treniruočių arba po didesnio fizinio aktyvumo nebūtinai sporto metu.
  • Jeigu Jūsų raumenys yra nusilpę, sunku atlikti įprastus darbus.
  • Nusilpus imuninei sistemai rekomenduojama vartoti šiuos vaistus.
  • Susidūrus su kepenų problemomis, taip rekomenduojamas L-karnitinas.
  • Norint, kad vaikas būtų sveikas – reikia jam reguliariai duoti šių papildų.

Leiskite savo organizmui būti sveiku, o kūnui – laimingu.

 

 

Papildai sportui: pasiekite tobulumą greičiau

perfectbodyTobulo kūno siekis – daugelio žmonių svajonė. Deja, didžioji dalis žmonių ir apsiriboja vien tik svajonėmis net nebandydami pasiekti rezultatų. O pavyktų tikrai. Papildai sportui iš www.perfectbody.lt – galimybė visą procesą kiek pagreitinti. Dažniausiai jie pasirenkami tuomet, kai norima turėti apvalią ir tuo pačiu standžią figūrą. Egzistuoja gana platus pasirinkimų spektras, tad kuomet pradėsite ieškoti labiausiai tinkančių vitaminų ir papildų galite paprasčiausiai pasimesti. Būtent todėl rekomenduojame pasikonsultuoti su treneriais, o kartas net ir mitybos specialistais. Dažniausiai jie žino geriausius pasirinkimus už pačią patraukliausią kainą. Papildai sportui orientuojasi tiek į universalių vitaminų gavimą, tiek į tam tikros medžiagos dominavimą. Amino rūgštys viena iš dažniausiai pasirenkamų medžiagų, kuri gali užtikrinti, ne tik kad organizmas gaus visus reikalingus vitaminus, tačiau tuo pačiu kūno formos pradės greičiau ryškėti.

Amino rūgštys yra sudedamoji baltymų dalis, kuri, kaip žinote, yra pati svarbiausia siekiant, kad žmogaus kūnas būtų tvirtas. Baltymai gali būti vadinami žmogaus kūno statybine medžiaga, na o amino rūgštys – cementu, kuris padeda viską suklijuoti. Ši medžiaga ne tik užpildo organizmo poreikį gauti tam tikrą normą, tačiau tuo pačiu suaktyvina ir kaip kurias kūno funkcijas. Padeda, kad įprasto maisto vitaminai kur kas greičiau pasiektų kraują. Rekomenduojame išbandyti BSN Amino X produktą, ieškantiems geriausios kokybės ir kainos santykio. Papildai sportui tuo pačiu padeda sumažinti tam tikrų maisto produktų normas. Pavyzdžiui, reikėtų į dieną suvalgyti bent 10 kiaušinių arba 1 kg varškės siekiant gauti tokią dozę proteinų, kuri padėtų auginti masę. Dažniausiai fiziškai tai tampa neįmanoma, kadangi skrandis nebepriima tam tikrų produktų. Tokiu atveju papildomai sportui tampa pačia geriausia išeitimi. Tuo pačiu papilduose esančios amino rūgštys papildomo organizmą visomis likusiomis, tačiau lygiai tokiomis pat reikalingomis kaip baltymai, medžiagomis.

Siekiant, kad papildai sportui būtų vartojami teisingai – rekomenduojame pasikonsultuoti su treneriu, kuris ne tik kad rekomenduos, kuriuose geriausia vartoti, tačiau tuo pačiu informuos ir apie dozes.

Tuo pačiu pirkti irgi geriausia internetu, kadangi dažniausiai ten siūloma produkcija yra kur kas mažesnėmis kainomis nei perkant realiuose prekybos centruose. Tai privalumas, kuriuo pasinaudoti verta.

Visi žmonės nori turėti gražią figūrą. Juolab, visi tokią turėti ir gali. Tereikia šiek tiek pastangų ir motyvacijos.

Maisto papildai sportui: kas tinka moterims?

Šiltuoju metų laiku moterys pradeda ruoštis vasarai, dailinti figūrą ir pirkti naują garderobą. Tame pasiruošime naujam sezonui, dažniausiai nemažai laiko skiriama ir sportui, per žiemą susikaupusioms nuodėmėms atsikratyti. Pradedančios ar jau profesionaliai sportuojančios moterys žino, jog 80 proc. geros savijautos ir rezultatų priklauso nuo mitybos. Todėl ne viena susimąsto apie tai, kad maisto papildai sportui puikiai tinka.

Tačiau prieš imantis pirkti bet kokius papildus parduotuvėje, naudinga sužinoti, ką iš tiesų reikėtų vartoti, kad treniruotės būtų efektyvios ir kaip prisitaikyti prie savo moteriško kūno poreikių. Tam specialistai siūlo rinktis paprastą maisto papildų derinimo tvarkaraštį skirtingam dienos etapui.

  • Rytui. Sportuojant moters organizmą privalu praturtinti omega 3riebalų rūgštimis. Todėl jų teks vartoti kiekvieną rytą pusryčių metu. Taip pat pravartu vartoti subalansuotą vitaminų komplektą bei efektyviai riebalus deginančius maisto papildus, tokius kaip ThermoCore.
  • Pietums. Pietaujant labai svarbu praturtinti organizmą naudingomis rūgštimis. Todėl kiekvieną dieną pietų metų reikėtų vartoti omega3 riebalų rūgštis ir amino rūgštis. Taip sustiprinsite organizmą, praturtinsite jį naudingomis medžiagomis ir leisite atsigauti, pailsėti, pasiruošti vakarui, kad treniruotės metu po darbo nebūtumėte išsekusios.
  • Prieš sportą. Ruošiantis treniruotei, moterims patariami karnitinomaisto papildai sportui. Tai puikus pasirinkimas toms, kurios nori padailinti savo figūros formas. Šio tipo maisto papildai padeda lengviau deginti riebalus ir reguliuoti kūno svorį. Beje, jo galite rasti ir natūraliuose maisto produktuose, tokiuose kaip pienas, avokadas, jautiena.
  • Po sporto. Po intensyvių ar mažiau aktyvių treniruočių naudinga organizmą praturtinti naudingais baltymais. Tam puikiai tinka proteinas. Pastaruoju metu išpopuliarėjo proteino kokteiliai. Jų galima įsigyti kone kiekviename sporto klube arba užsisakyti tiesiai į namus. Moterys ypač mėgsta šiuos papildus paskaninti šviežiais bananais ar braškėmis.
  • Vakare. Grįžusios namo ir uždariusios duris nemanykite, kad savo kūno priežiūra baigta. Prieš miegą Jums vis tiek reikalingi Omega3 maisto papildai sportui. Jie padės organizmui atsipalaiduoti ir tinkamai pailsėti.

Beje, moterys kažkodėl dažnai maisto papildus laiko maisto pakaitalu. Jei norite iš tiesų tinkamo rezultato, negalite atsisakyti maisto ir naudoti vien papildus, nes taip greitai iki jokios treniruotės nebenušliaušite. Suderinusios mitybą, papildus ir sportą  pasieksite geriausių rezultatų.