Kodėl SEO paslaugos naudingos verslui?

SEO paslaugosDaugiau organinio srauto

Kam tas organinis srautas? Siekiant didinti pardavimus, organinis „Google“ paieškos srautas dirba, kaip potencialių pirkėjų generavimo įrankis. Kiekvieną dieną tūkstančiai interneto vartotojų „Google“ paieškos sistemoje ieško produktų ar paslaugų. Ieško informacijos apie juos, bei kur nusipirkti. SEO paslaugos reikalingos, kuomet jūsų projektu reikia daugiau lankytojų ir tiesiog norite daugiau uždirbti. Kokios galimybės? Pagal „Google“ statistiką, galima daryti išvadą, kad paieškos sistema suteikia labai daug erdvės. Kiekvieną dieną yra sugalvojami nauji raktažodžių variantai, o tai reiškia, kad optimizavus projektą pagal tam tikrus raktažodžius, po kurio laiko norint dar daugiau naudos reikės atlikti organinio srauto analizę ir pridėti naujas raktažodžių variacijas.

Kokia nauda iš organinio srauto?

Gerai, turėsime daugiau organinio srauto ir kokia iš to nauda? Organinis paieškos sistemų srautas gali būti konvertuojamas į pardavimus t. y. Jūsų pelną. Tad nauda – didesnis pelnas. Iš šalies žiūrint, viskas atrodo gražiai, bet kaip visuomet tai tik aisbergo viršūnė. Visa problema, kaip viską įgyvendinti. SEO specialistai net tik sugeneruoja organinį srautą, bet ir gali atlikti projekto analizę, siekdami suprasti kodėl mažas konversijos procentas. Konversija – bendrai kalbant, kiek iš šimto naujų lankytojų virsta jūsų klientais. Jeigu SEO agentūra sugebėjo pritraukti didelį organinį srautą, ji turėtų ir pasirūpinti, kad jūs mokėtumėte jį išnaudoti, paversti pardavimais. Atliekant SEO paslaugas elektroninei parduotuvei svarbu užtikrinti ir žinoti su kokiais iššūkiais susiduria naujas lankytojas, kol nusiperka jūsų produktą.

Kaip didinti CTR?

Galima optimizuoti svetainę paieškos sistemos, turėti daug kokybiškų atgalinių nuorodų ir gerą turinį, bet jeigu jūsų puslapių meta, title aprašymai yra prastai parašyti, bus mažas CTR. Ką tai reiškia? Jūsų svetainė, tarkim, bus TOP 4 pozicijoje, bet paieškos vartotojai nespaus ant nuorodos ir nesužinos kas laukia pačioje svetainėje. CTR – reiškia paspaudimo procentą. SEO specialistai žino, kad svetainės atvaizdavimas paieškoje yra labai svarbu. Šiandien jūs turite išsiskirti iš 9 organinio srauto konkurentų, bei 4 TOP pozicijose esančių „Google Adwords“ skelbimų ir 1-2 paieškos apačioje esančių skelbimų. Bendroje sumoje jūs konkuruojate su daugiau nei 12 skirtingų projektų, tad tikrai vertą gilintis į meta, tilte rašymo subtilybes ir siekti didesnio CTR.

Nemokami skelbimai. Darbo paieška internete

Ieškantiems ir tikrai norintiems susirasti darbo vietą puki galimybė – nemokami darbo skelbimai internete. Kiek atidžiau panagrinėjus skelbimų lentas, nesunkiai pastebėsite, kad siūlančių darbo vietas yra kur kas daugiau nei ieškančių kur įsidarbinti. Štai pavyzdys:https://alioskelbimai.lt
Šioje svetainėje darbo vietų skaičius daugiau nei tris kartus lenkia pasiskelbusių ir norinčių susirasti darbą. Tai rodo, kad darbuotojai įgauna pranašumą prieš darbdavius.

Trūksta darbuotojų? Ieškok skelbimuose.
Anksčiau bedarbystės augimą lėmė didelė vidinė darbo jėgos konkurencija. Bet dabar galima sakyti viskas atsisuko veidrodiniu principu. Lietuvos verslas pradėjo stigti kvalifikuotos darbo jėgos. Darbuotojų trūkumą jaučia ir mažos ir stambios įmonės. Darbuotojų kaita yra natūralus procesas, kurį įtakoja ir demografiniai rodikliai ir socialinis požiūris. Reikia pastebėti, kad dėl inertiškumo stambios įmonės mažiau jaučia neigiamą šių rodiklių poveikį. Tačiau ir mažos ir didelės įmonės stengiasi šį vakumą kuo greičiau užpildyti. Viena iš pirmos pagalbos priemonių yra skelbimai internete. Skelbimus dėl darbo dažniau talpina vidutinio ir smulkaus verslo įmonės, kadangi dėl riboto biudžeto lengviau orientuotis į skelbimų portalus, kurie paslaugas, o ypač skelbimus apie darbo vietas teikia nemokamai. Didesnės įmonės gali sau leisti samdytis įdarbinimo ir atrankos agentūras, kurios už atitinkamą mokestį parenka keletą kandidatūrų.

Netenkina atlyginimas? Ieškok naujo darbo.
Ankčiau ar vėliau žmonės susiduria su problema kai išlaidos pasiekia kritinę ribą. Tuomet uždirbamų pinigų pradeda stigti net būtiniausiems dalykams. Vienas variantas derėtis su darbdaviu dėl algos pakėlimo, o kitas ieškotis naujos darbo vietos ir naujo darbdavio pagal skelbimus. Žinoma netekus darbo geriau kreiptis į darbo biržą, nes skelbimai tikrai nepadės gauti bedarbystės išmokų, tačiau jei jums tikrai reikia ne pašalpų o darbo, iš kurio galėtumėte išgyventi, geresnis pasirinkimas yra darbo skelbimų portalai. Juk palandžioti keletą minučių internete nieko nekainuoja ir tai puikus šansas susipažinti su darbo rinka. Tik renkantis skelbimų portalą, į kurį ruošiatės įkelti savo skelbimą, reikėtų atkreipti dėmesį, kad ne visi nemokami skelbimai yra kokybiški. Paradoksas, bet net ir darbdaviai į nemokamus portalus kartais nepasivargina išsamiau parašyti darbo pobūdį ir skelbimus talpina atsainiai. Tai toks darbdavys tikriausiai ir su darbuotoju elgsis panašiai. Kitas dalykas, kai darbdavys ieškodamas darbuotojo nepagaili kelių eurų įdėti skelbimą į mokamą, tačiau kokybišką portalą. Galima daryti išvadą, kad ir su darbuotoju elgsis pagarbiai, negailėdamas atlyginimo.

Skelbimai ne vien automobiliui ar butui parduoti.
Specializuoti skelbimų portalai turi keletą privalumų, nes juose lankosi tam tikra orientuota auditorija. Tačiau universalūs skelbimai taip pat gali būti naudingi. Tarkime ieškote kompiuterių specialisto. Patalpinate skelbimą į alioskelbimai.lt kategorijoje „siūlo darbą“. Tokiu atveju skelbimą gali pamatyti ir tie lankytojai, kurie ieško automobilio ar buto. O tuos, kurie dvejoja dėl savo darbo, patikimas darbo skelbimas gali padėti apsispręsti pakeisti darbdavį ar darbo sąlygas. Įdomu? Štai nuoroda:
https://alioskelbimai.lt/35-siulo-darba/skelbimai.html

Google AdWords pradžiamokslis: kas yra mokestis už paspaudimą?

Sparčiai populiarėjanti Google AdWords reklama yra vienas greičiausių, paprasčiausių ir produktyviausių būdų reklamuotis Google paieškos sistemoje. AdWords skelbimai rodomi drauge su kitais Google paieškos rezultatais ir užima geriausias pozicijas. Tinkamai parinkta Google reklama pasiekia itin didelę auditoriją ir padeda didinti verslo apimtis.

Svarbiausias AdWords tikslas yra skelbti reklaminius skelbimus, parenkant tinkamiausius raktinius žodžius, t. y. raktažodžius, atitinkančius klientų užklausas ir siūlomos produkcijos asortimentą. Interneto vartotojas, ieškantis jį dominančios paslaugos ar prekes, į Google paieškos laukelį suveda aktualią raktinę frazę, o Google sistema sugeneruoja šią užklausą atitinkančius rezultatus. Jei užklausa atitinka jūsų siūlomą produkciją, vartotojas mato jūsų reklaminį skelbimą. Tai viena efektyviausių reklamos priemonių, kadangi jūsų reklama nėra įkyri, t. y. ji rodoma tik suinteresuotiems vartotojams, besidomintiems jūsų paslaugomis ar prekėmis. Google AdWords leidžia naudoti įvairaus formato reklamą, kuri gali būti verčiama į skirtingas kalbas ir pritaikoma konkrečioms vietovėms.

Vienas svarbiausių AdWords privalumų yra patogi reklamos apmokėjimo sistema – jūs mokate ne už reklamos peržiūras, o už potencialių klientų paspaudimus ant reklaminių skelbimų. Įvertinus milžiniškus Google lankytojų srautus, jūs gaunate vertingą nemokamą reklamą, t. y. didėja jūsų įmonės ir prekinio ženklo žinomumas, formuojamas teigiamas bendrovės įvaizdis.

Mokesčio už paspaudimo kaina priklauso nuo daugybės atskirų rodiklių ir gali svyruoti nuo kelių centų iki kelių eurų. Nors Google AdWords paskyra gali būti tvarkoma savarankiškai, ekspertai rekomenduoja visais atvejais bendradarbiauti su internetinės rinkodaros specialistais, kurie padės parinkti tinkamiausius raktinius žodžius ir numatys efektyviausias reklamos įgyvendinimo priemones, analizuos statistinius duomenis ir ieškos naujų būdų numatytiems reklamos tikslams pasiekti. Reklamos agentūros užsidirba imdamos administravimo mokestį, kuris paprastai būna įskaičiuotas į galutinę paspaudimo kainą. Tiesa, daugelis reklamos agentūrų prašo papildomų mokesčių už AdWords paskyros sukūrimą ar naudojamų raktinių žodžių skaičių.

Vertinant Google reklamos privalumus, būtina atsižvelgti į tai, kad AdWords neturi minimalaus biudžeto reikalavimo, t. y. jūs patys nusprendžiate, kiek norite investuoti į reklamą. Išlaidos kontroliuojamos, numatant didžiausią dienos biudžetą, kurį bet kada galima keisti, t. y. priklausomai nuo pasiektų rezultatų, biudžetą galima didinti arba mažinti. Reikalui esant, biudžetas gali būti laikinai sustabdomas. Neišnaudoti pinigai niekur nedingsta – reklaminę kampaniją galima pratęsti arba biudžeto likutį palikti naujai kampanijai. Jei norite pajusti realią AdWords naudą, reklamai turėtumėte skirti tokį biudžetą, kuris padėtų atvesti bent 1 000 potencialių jūsų svetainės lankytojų.

 

Seo paslaugų gidas: tinklapio projektavimas pagal seo reikalavimus ir naudingumą

Egzistuoja apie dvidešimt su seo susijusių arba artimų paslaugų. Kadangi nėra tam tikrų griežtų standartų, ta pati seo paslauga, užsakyta skirtingose įmonėse ar iš skirtingų specialistų, gali reikšti skirtingą reikalingų atlikti darbų sąrašą.

Kam skirtas tinklapio projektavimas pagal seo reikalavimus ir naudingumą (usability)?

Ši seo paslauga skirta pakankamai siauram ratui žmonių, kurie iš tikrųjų rimtai siekia populiarinti (reklamuoti) savo projektą. Paprastai tokie žmonės yra kompetetingi vadovai, marketingo direktoriai, pažengę optimizatoriai, suprantantys teisingos struktūros sukūrimo svarbą ir korektišką jos adaptaciją dizaine. Daugiau apie seo paslaugas skaitykite cia.

Kuo naudingas toks tinklapio projektavimas?

  • Suformuluoti tikslias užduotis prieš techniškai jas įgyvendinant, turint omenyje naudingumo ir Seo reikalavimus, nes toli gražu ne kiekvienas specialistas ir programuotojas yra susipažinę su Seo;
  • Mažina iteracijų skaičių ir išlaidų resursus, t.y. dizaino etape reikia vertinti tik vizualinį vaizdą, o programavimo etape reikia testuoti konkrečius bug‘us;
  • Skirtingai nuo standartinio optimizacijos būdo po tinklapio sukūrimo, nereikalauja „ramentų“ naudingumo ar tinklapio dizaino žalai;
  • Prognozuoti pakankamai tikslius rezultatus nuo tinklapio sukūrimo iki finalinių testavimo darbų ir iškart nustatyti sklaidos principus.

Tinklapio projektavimas. Kas tai?

Kaip paminėta aukščiau, tikslių seo paslaugų standartų nėra. Priklausomai nuo vykdytojo, tinklapio projektavimo rezultatai gali kardinaliai skirtis. Tinklapio projektavimo schema gali būti tokia:

Tinklapio struktūra

Tai intelektinis žemėlapis su visais tipinių tinklapio puslapių ryšiais ir logišku turiniu. Šis etapas paprastai vykdomas kontaktuojant su klientu. Taip prieinama bendros nuomonės apie projektą ir jo vykdymą. Šiame etape formuojamas galutinis tipinių puslapių sąrašas ir esminiai kiekvieno puslapio elementai.

Tipinių puslapių prototipų sukūrimas

Prototipas – tai schematinis puslapio atspindys. Čia atsižvelgiama į blokų, akcentų ir navigacijos išdėstymą. Beje, tai daugiau pastangų ir darbo reikalaujantis seo paslaugų etapas.

Techninis failas

Deja, bet ne viską įmanoma lakoniškai pavaizduoti maketuose. Pavyzdžiui, vieno ar kito bloko formavimo logika, funkcinės galimybės ir kiti dalykai sunkiai gali būti pavaizduoti. Tam kuriamas techninis failas, kuriame kaip tik ir aprašomi reikalavimai formoms, funkcionalumui ir kiti reikalavimai.

Kaip vykdomas tinklapio projektavimas?

Priklausomai nuo vykdytojo instrumentai gali būti visiškai skirtingi. Pavyzdžiui, tokie:

Tinklapio struktūra

Intelektinį žemėlapį galima sukurti mindmeister ir paskui eksploatuoti grafiniame faile. Beje, instrumentų intelektinio žemėlapio sukūrimui yra nemažai. Taigi tinklapio struktūra kuriama dialogo su klientu forma, analizuojant konkurentų struktūras, apklausą per wordstat.

Prototipai

Galima naudoti online-servisą cacoo. Čia taip pat egzistuoja begalė instrumentų, kuriais naudojantis galima realizuoti prototipus, pradedant dokumentais, baigiant sudėtingais interaktyviais prototipais. Instrumentų pasirinkimas xabr‘e: analizuojamas auditorijos portretas, stipriausi konkurentai, buvusi projektavimo patirtis, jei tinklapis egzistavo, tai analizuojama dabartinio tinklapio statistika.

„Povandeninės“ srovės

Į ką reikia atkreipti dėmesį renkantis seo paslaugų vykdytoją ir priimant sprendimą apie seo paslaugų užsakymą:

  • Kvalifikuotų vykdytojų nėra daug, nes seo paslaugų vykdytojas turi išmanyti ir Seo, ir naudingumą;
  • Aukšta kaina. Tokia seo paslauga pagal aprašymą ir negali būti pigi;
  • Tinka toli gražu ne visiems tinklapiams. Čia prisideda aukšta kaina ir projekto nestandartiškumas. Pavyzdžiui, jeigu kuriate įprastą blogą, tinklapio projektavimo jums tikrai nereikės;
  • Jei atiduosite tinklapį projektuoti ir po visko ieškosite žmogaus, kuris tinklapį nuolat prižiūrės, tai įmanomas projektuotojo ir nuolatinio optimizatoriaus požiūrių į tinklapio optimizaciją konfliktas. Todėl geriausia būtų, kad šie žmonės iš karto gautų vienas kito kontaktus, arba viskuo užsiimtų vienas žmogus;
  • Šis etapas reikalauja daug tiek vykdytojo, tiek ir kliento jėgų ir laiko. O be glaudaus dialogo kokybiško rezultato tikėtis neverta;
  • Reikalingos daugiau nei vidutinės žinios aktyviam dalyvavimui dialoge ir seo paslaugų paskirties suvokimui;

Reziumė

Ši seo paslauga įdomi ir siaurame paklausos rate, ir būtina stambiems projektams, siekiantiems tikslo be „ramentų“.

Nedidelis kreditas – nedidelei, bet veiksmingai reklamai

Asmeniniam verslui visada reikalingas galingas spyris į minkštąją, po kurio verslas pajuda iš vietos. Vieni tą spyrį pajunta pačiu blogiausiu metu ir blogiausiomis aplinkybėmis, kai atrodo, kad blogiau ir būti negali. Kitiems tas spyris gali būti visai malonus ir smagus. Mes pasisakome už smagųjį variantą – taiklią ir efektyvią reklamą. Deja, nemokamai tokios – nepasidarysite. Prireiks kelių šimtų ar poros tūkstančių litų, kad patrauktumėte dėmesį. Iš karto perspėjame – nereikia daryti taip, kaip vienas Šiaulių verslininkas, kuris ant savo mėsos parduotuvės vitrinos užklijavo pusnuogę moterį su rūkytu kumpiu ant peties – jis už tai gavo baudą. Tiesa, dėmesio per televiziją gavo tikrai daugiau, nei investavo į vitrinos apklijavimą, tad dabar jo parduotuvė žinoma ne tik šiauliečiams, bet ir visiems, kas atvažiuoja iš kitų Lietuvos vietų. Reklama veiksminga, bet buvo galima pagalvoti kažką ne tokio įžeidžiančio…

Reklamai sukurti reikalingi pinigai, kurių pastoviai nėra. Nesijaudinkite, nedidelis kreditas nepakeis jūsų gyvenimo taip, kaip pakeis veiksminga reklama. Kreditas gaunamas labai greitai, tik reikia užsiregistruoti patikimoje greitųjų kreditų bendrovėje. Aišku, reikia turėti ir nepriekaištingą skolinimosi istoriją (laiku būti atidavusiam visas skolas, nevėluoti su įmokomis ir t.t.)

Kreditas 2000 litų jums leis sukurti tiek interneto reklamą, tiek lauko reklamą. Deja, į spaudą ar televiziją su ja nepateksite. Vienkartinei radijo reklamos kampanijai tokios sumos pakaks taip pat. Dėl to reikia gerai įvertinti savo auditoriją ir galimybes. Kartais viena radijo kampanija gali būti labai veiksminga. Kartais reikia interneto puslapio ir šiek tiek lėšų AdWords reklamai, kad verslas suklestėtų. Kreditas tai padeda įgyvendinti.

Kodėl apsimoka skolintis? Jei reklama veiksminga, netruksite užsidirbti ir ją grąžinti. Dėl to reikia gerai viską apgalvoti, nes, jei reklama nebus veiksminga, kreditas gali tapti labai sunkia našta. Nešti ją reikės dar ilgai, todėl verslas gali nukentėti.

Mes esame interneto amžiuje, todėl dažniausiai tokie kreditai yra imami interneto svetainėms kurti ir reklamuoti. Pačią svetainę sukurti nėra sudėtinga. Kur kas sunkiau ją išreklamuoti. Tam gali tekti keletą mėnesius kantriai dirbti. Rezultatas internete pasimato ne iš karto. Nebent užsakote AdWords reklamą, kuri iš karto atveda suinteresuotus jūsų paslaugomis ar prekėmis žmones.

Nedarykite tik skubotų sprendimų, kad kreditas netaptų jūsų verslo duobkasiu. Taip nutikti gali, jei neefektyviai naudosite skolintas lėšas ir pasirinksite neteisingą reklamos kanalą, strategiją ar žinutę.

Kaip išsirinkti gerą fotografą?

Žinoma, šiais laikais fotoaparatu naudotis moka visi – juk fotografavimo funkciją dabar turi net telefonai. Tačiau kaip ir ne kiekvienas vairuotojas yra profesionalus lenktynininkas, taip ir ne kiekvienas, turintis fotoaparatą (geresnį ar blogesnį – nesvarbu), yra profesionalus fotografas. Ypatingoms progoms ir akimirkoms įamžinti mes samdome žmones, kuriems nuotraukų darymas yra profesija, aistra ir gyvenimo būdas. Tačiau kaip išsirinkti patikimą ir jūsų šventei tinkantį fotografą iš tokios galybės šios profesijos atstovų?

Visų pirma reikėtų žinoti, jog dažniausiai fotografai skirstomi į grupes pagal tai, kokioje sferoje jie specializuojasi. Vieni daro portretus, kiti fotografuoja vestuves, krikštynas ir gimtadienius, dar kiti – gamtą, architektūrą ar peizažus. Rinktis fotografą reikėtų pagal tai, kokiam tikslui ruošiatės jį samdyti. Jei vestuvėms ar krikštynoms, tuomet kažin ar jums tiks šunų parodas fotografuojantis specialistas.

Antra, prieš samdant konkretų fotografą visada reikėtų paprašyti jo pasidalinti ankščiau darytomis nuotraukomis, jei kitaip – darbų „krepšeliu“. Iš jo galėsite spręsti apie specialisto stilių, kokybę, kruopštumą, profesionalumą ir kitus kriterijus. Kartais fotografas gali būti tikrai patyręs, turintis aukštą reputaciją ir reitingą, tačiau tai nereiškia, kad jis jums tiks. Tik pažiūrėję į konkrečius darbus galėsite spręsti, ar jo stilius jums tinka ir patinka, ir ar norėtumėte, kad jūsų nuotraukos būtų tokios pačios.

Trečia, visada pasitikėkite buvusių klientų atsiliepimais, o ne paties specialisto pasakojimais. Fotografų skelbimai kartais gali labai gražiai apibūdinti situaciją, kuri realybėje nėra tokia jau graži. Paprašykite fotografo jo klientų kontaktų ir nepabijokite su jais susisiekti – taip galėsite išgirsti tikrą nuomonę iš pirmų lūpų. Jei fotografas spyriosis ir nenorės dalintis kontaktais, tuomet galite drąsiai manyti, kad jis nenori, jog jūs išgirstumėte, ką apie jį pasakys buvę klientai. Tai jau šį bei tą sako. Tikrai geras fotografas mielai leis jums šnekėtis su žmonėmis, kuriems teikė paslaugas. Juk teigiami atsiliepimai, vis dėlto, yra geriausia fotografų reklama.

Koks SEO tekstų rašytojas yra geras rašytojas?

Jūsų įmonės svetainei reikalingas geras ir įdomus turinys? Norite, kad Jūsų svetainė būtų randama paieškos sistemose? Norite sulaukti daugiau lankytojų ir dar daugiau pirkėjų? Jums reikalingas SEO tekstų rašytojas. Tai profesionalus asmuo, galintis padėti populiarinti Jūsų svetainę, kurdamas specialius paieškų sistemoms patinkančius tekstus. Galite pamanyti, kad SEO tekstai yra paprastas užsiėmimas, tačiau, kad būtų pasiektas geras rezultatas, reikia rinktis tik profesionalias ir kokybiškas SEO paslaugas. Kaip žinoti, ar internete rastas SEO rašytojas yra geras ir patikimas?

Patirtis

Pirmiausia, kiekvienas save gerbiantis rašytojas, siūlydamas savo paslaugas turi pasidalinti savo jau nudirbtais darbais. Tai gali būti jo tekstų pavyzdžiai, puslapių, kuriems jis kūrė tekstus adresai. Taip pat savo svetainėse rašytojai nuolat rašo naujus SEO tekstus, kuriuos galite skaityti ir vertinti jų rašymo kokybę. Manote, kad ne visi rašytojai nori dalintis savo darbais viešai? Visada galima paprašyti, kad toks žmogus atsiųstų savo tekstų pavyzdžių. Tačiau ar tai geras internetinių tekstų rašytojas, jei jo tekstų pavyzdžių nėra internete?

Kokybė

Prieš užsakant iš rašytojo tekstus, patartina pasiteirauti, ar jis kuria kokybiškus tekstus ar visiškus SEO. Jei Jums reikia SEO tekstų, kuriais norite užpildyti savo puslapį, patartina užsakyti kokybiško turinio tekstus, kuriuos labiau vertina Google paieškos sistemos. Taip ne tik užtikrinsite papildomų lankytojų per paieškos sistemas, tačiau ir išlaikysite savo svetainės gerą įvaizdį. Neverta pamiršti, kad kuo rašytojas labiau geba kurti kokybiškus tekstus, tuo daugiau papildomų lankytojų jis Jums gali pritraukti. Kadangi gero turinio tekstą visada malonu skaityti, o nuobodus tekstas gali skaitytojo ir „neužkabinti“.

Kaina

Vienas pagrindinių kriterijų, renkantis rašytoją, žinoma, yra kaina. Nuo ko ji priklauso? Dažniausiai nuo laiko, per kurį bus paruošiami Jūs tekstai ir nuo jų kokybės. Jei Jums paslaugų reikia itin greitai ir vos per kelias dienas Jūs jau norite gauti savo užsakymą, tikėtina, kad tekstų rašytojas už tai paprašys ir kiek didesnės sumos nei įprasta. Kada galima gauti nuolaidą? Dažniausiai tuomet, kai esate nuolatinis užsakovas. Rasti savo nuolatinį SEO tekstų rašytoją yra puikus būdas ne tik užtikrinti sau kokybiškesnes suteiktas paslaugas, bet ir šiokią tokią nuolaidą ar privilegijas.

Social Media arba socialinių tinklų rinkodara

Geri rinkodaros specialistai vadovaujasi principu, jog reikia ne tik koja kojon žengti su permainomis, tačiau gebėti numatyti ateities tendencijas ir visada būti laipteliu aukščiau nei kiti. Naudojami ne tik tokie tradiciniai rinkodaros „įrankiai“ kaip lauko reklamos, reklamos radijuje, televizijoje, spaudoje ar internete, tačiau žengiama ir į socialinių tinklų erdvę. Kalbame apie Social Media rinkodarą, kurią galima apibrėžti kaip rinkodarą socialiniuose tinkluose, turint tikslą plėsti potencialių klientų ratą.

Optimizavimo paieškos sistemoms specialistai iš SEOaudit tokio pobūdžio paslaugą ėmė teikti reaguodami į faktą, jog šiandien socialininiuose tinkluose (Facebook, Twitter, Youtube, Google+, LinkedIn), aktyviai dalyvauja ne tik jauni, tačiau vidutinio ar netgi vyresnio amžiaus asmenys, turintys skirtingą statusą visuomenėje bei užimantys įvairaus pobūdžio pareigas. Tad socialiniai tinklapiai yra puiki niša populiarinti siūlomas prekes ir paslaugas.

Kaip veikia Social Media rinkodara? Visų pirma, sukuriama paskyra socialiniame tinklapyje. Siekiant, jog būtum žinomas socialiniame tinklapyje, reikia pritraukti kuo daugiau žmonių, didinant taip vadinamą gerbėjų ratą. Viena iš galimybių to pasiekti – specialios programėlės, kurių dėka vis daugiau žmonių sužino apie užsakovo veiklą ir plačiau skleidžiama informacija. Sukurtas puslapis nefunkcionuos vien dėl jo egzistavimo fakto. Reikia žmones sudominti, išlaikyti ir vis skatinti sugrįžti. Dėl to publikuojama nauja informacija, gerbėjams teikiamas atgalinis ryšys – tai yra atsakinėjama į jų komentarus, aktyviai diskutuojama. Naudinga inicijuoti įvairiais akcijas bei konkursus, tuo siekiant pardavimo skatinimo.

Kalbant apie socialinių tinklų ir paieškos sistemų santykį, reikia pastebėti, jog kol kas jie didelės įtakos reitingavimui neturi. Vadinasi, nuo to, kaip aktyviai veikiama socialiniuose tinkluose, nepriklauso vieta paieškos sistemų reitinguose. Tačiau esminis socialinių tinklų privalumas yra tas, jog sudominus vieną asmenį, atsiranda didelė tikimybė, kad pastarasis pasidalins informaciją su panašius pomėgius turinčiais ir pritrauks kitus gerbėjus – potencialius klientus.

Prognozuojama, jog laikui bėgant socialinių  tinklų įtaką paieškos sistemoms labai išaugs. Tad jau šiandien vertėtų dirbti šioje srityje, nes rezultatai atsipirks su kaupu.

Reklama internete – rinkos tendencijos

Reklama internete populiarėja kiekvienais metais. Kai kuriose srityse interneto reklamos tempai auga itin greitai, jau aplenkė tradicinėse žiniasklaidos priemonės užsakomą reklamą. Kas nulėmė tokį spartų augimą?

Kaip ir bet kurios kitos žiniasklaidos priemonės, taip ir interneto populiarumas yra tiesioginė priežastis dėl padidėjusių reklamos apimčių. Reklamos internete nebuvo labai daug 2000 metais, kai internetu naudojosi vos 200 000 lietuvių. 2012 metais aktyvių interneto vartotojų skaičius pasiekė 1,5 mln. žmonių iš Lietuvos. + užsienyje gyvenantys tautiečiai. Tokia auditorija negali pasigirt nė vienas laikraštis ar žurnalas, taip pat ir radijas. Milijonas žiūrovų televiziją žiūri per itin retus įvykius, pavyzdžiui Eurovizijos dainų konkursas, Lietuvos krepšinio rinktinės lemiamos kovos svarbiose sporto renginiuose, visą dieną trunkančios labdaros akcijos. Tuo tarpu 1,5 mln žmonių bent kartą internetą atsiverčia be jokių papildomų raginimų ar įvykių.

Reklamos pamatuojamumas yra kita priežastis, dėl kurios reklama internete tapo tokia populiari. Juk ją galima parodyti visiškai tiksliai 235 452 žmonėms. Ar TV galėtų garantuoti tokią tikslią auditoriją. Internetas gali. Galima aiškiai nustatyti, kada turi būti rodoma interneto reklama, kam, kiek kartų ir net kokią žinutę transliuoti. Operuodami tiksliais skaičiais reklamos planuotojai gali nustatyti reklamos atsiperkamumą centų tikslumu. Tai efektyvumo garantas, dėl ši reklamos forma taip paplito.

Interaktyvumas yra dar viena priežastis, dėl kurios verslas renkasi reklamą internete. 360 laipsnių panoramos su jose „įmontuotais“ vaizdo klipais, galimybė peržiūrėti YouTube klipą su 3D akiniais. Galimybė vaizdo klipe vaikščioti ir matyti vaizdą lyg veikėjui – tai tik kelios naujovės, kurios vis labiau skinasi kelią į reklamos rinką. Tai itin pažangiomis technologijomis paremta reklama, kurią kas dieną jaunimas „suvartoja“ šimtais.

Reklamos socialumas yra labai galingas dalykas. Kažkas nufilmavo, kaip koks greito maisto restoranas padarė akciją, kai mėsainis buvo parduodamas po 1 centą, iš karto įkėlė į internetą, video buvo iš karto peržiūrėtas 1 milijoną kartų, restoraną apgulė minia, norinčių įsigyti mėsainį po vieną centą. Reklamos efektyvumas milžiniškas ir visa tai, kad kažkas pasidalino lyg ir mėgėjišku iš pirmo žvilgsnio vaizdo klipu… Iš tikrųjų jį sukūrė profesionali reklamos agentūra, suderino šią akciją su restoranu, šie pasiruošė specialias akcijos sąlygas, kad 1 centas už mėsainį tik tada, kai jis perkamas vienas, o kartu užsakoma didelė talpa Pepsikolos… Tai ne mistika, ne laimingas atsitiktinumas. Tai planuota virusinės reklamos internete kampanija, paplitusi socialiniuose tinkluose Facebook, Twitter, Youtube, Instagram, Foursquare, Google+ ir t.t. Kaip galima pasidalinti reklama televizijoje? Niekaip, nes per tą laiko, kol skambinsite draugui, kad įsijungtų 5 kanalą, reklama bus pasibaigusi. Kažin ar draugas pirks laikraštį vien dėl to, kad pasižiūrėtų reklamą? Internetas atveria nerealias galimybes. Reikia tik reklamą internete suplanuoti ir pasinaudoti visomis įmanomomis mokamomis ir nemokamomis priemonėmis.

Virtualus 3D turas

Interneto reklama tobulėja kas dieną. Kas savaitę atsiranda naujų interneto reklamos formų, kurios padeda verslui save pristatyti geriau, originaliau, efektyviau. Vienas iš tokių interneto reklamos būdų yra virtualus 3D turas.

Virtualus 3D turas yra parengtas naudojant jau nebe naują technologiją – 360 laipsnių fotografiją. Viskas daroma labai nesudėtingai. Padaromos kelios 360 laipsnių panoramos ir jos tarpusavyje sujungiamos specialiais perėjimais. Taip iš vienos nuotraukos galima eiti į kitą ir atgal tiesiog interneto naršyklėje. Tai puikus būdas parodyti tam tikrų patalpų interjerą, eksterjerą, kelis nedideliu atstumu išsimėčiusius objektus.

Demonstruojant panoramas gali skambėti muzika, arba specialiai įgarsintas garso takelis, pasakojantis, ką lankytojas mato nuotraukoje, kuo tie objektai ypatingi, naudingi, patrauklūs. Tokiu būdu sukuriamas labai interaktyvus patalpų ir aplinkinių objektų pristatymas.

Yra posakis – geriau vieną kartą pamatyti, nei dešimt kartų išgirsti/paskaityti. Nė vienas reklaminis straipsnis neperduos tokios informacijos, kaip toks virtualus 3D turas. Net nuotraukų galerija nėra pajėgi parodyti visumos. Taigi, tokia reklamos forma yra labai efektyvi. Vartotojas pats valdo, kur ir ką jam žiūrėti, reiškia, vadovaujamasi visiško atvirumo principu.

Kam tokia reklama reikalinga? Tam verslui, kuriam svarbu save reprezentuoti per interjerą ar eksterjerą. Pavyzdžiui, verslo centras, nuomojantis patalpas biurams. Kaip parodyti, kad automobilių stovėjimo aikštelė yra erdvi? Tik su 360 laipsnių panorama. Šalia stovėjimo aikštelės galima parodyti ir turima konferencijų salę, dideles ir mažas patalpas, vietas rūkymui ir poilsiui, vaizdą pro langą iš balkono ar terasos. Štai jums ir virtualus 3D turas, kurį peržiūrėję būsimieji nuomininkai padarys labai tinkamas išvadas.

Kitas variantas – restoranas su keletu salių ir patalpų. Pirmiausiai parodomas vaizdas iš gatvės, tada vos tik įėjus pro duris. Toliau rodyklėmis parodoma, kur yra kitos patalpos, jaukios nišos VIP svečiams ir t.t. Galima parodyti ir vaizdą, kai visas restoranas yra paruoštas pobūviui, pavyzdžiui, vestuvėms. Tai aiškiai leis matyti užsakovams restorano interjerą ir pasirinkti, ar savo šventę organizuos būtent čia.

Panaudojimo galimybių yra iš ties nemažai, juo labiau, kad tai nėra itin brangi paslauga. Ji kainuoja 400-1500 litų priklausomai nuo 360 laipsnių panoramų skaičiaus, interaktyvumo, įgarsinimo. Įdomiausia tai, kad iš tokio 3D turo galima padaryti ir Youtube video klipą. Bet apie tai – kitą kartą.